El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

via al Roc Galliner?

Enviado por kiku 
via al Roc Galliner?
07-December-2011 16:31
Ahir vam repetir una via al Roc Galliner. Es troba a la dreta (baixant) de la part de baix de la canal on começa la via Clivella. La vam fer amb 3 tirades de 50, 60 i 30 metres respectivament i on la tònica són fissures d'empotrament. Si algun fanatic de l'Alt Urgell o de vies rústiques sapigués de quina via es pot tractar agraïria que m'ho fes saber. Feia temps que volia escalar en aquesr indret i no em va decbre gens. Tranquilitat i aventura 100%.
Re: via al Roc Galliner?
07-December-2011 21:50
Ei, doncs pel que dius es podria tractar de la Matins de Díedres.
Vàreu entrar per un díedre vermell (1 parabolt) fins a una R1 (pont de roca i parabolt) per continuar cap a la esquerra per un díedre ample molt xulo i després cap amunt (dreta pitó d'embarque) esquerra pas difícil i després fàcil. Al final cal caminar-grimpar per una aresta evident. Sembla bastant que vau fer aquesta via, diria jo.
No sé, per allí hem obert un munt de vies. La majoria bastant o del tot netes.
Si vols passar fotos o més info i sortir de dubtes em pots escriure a miquelnargo@hotmail.com
Gràcies.
M.Blanco.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar