El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

jazzpunt

Enviado por gerber 
gerber
jazzpunt
27-October-2004 11:24
El dissabte passat el Raul i jo vam fer la jaspunt a degotalls (monserrat). Molt imresionant, de les més guapes que he fet al massís.
Té 120m que es fan amb tres llargs: un primer de 7b+ de 50m que ens va sortir a la primera, el segon de 7c ens va costar una mica més, i el tercer de 8a ens vam arrossegar com uns cargols (de xapa a xapa).
Roca excelent rebussada de color blau, desploms amb canto i xapes força allunyades especialment al primer llarg. Totes les reunions son còmodes i per repetir-la ens faran falta unes 11 cintes.
Per escalar la via s'ha de rapelar per la mateixa paret per un sistema de 4 ràpels que hi ha a l'esquerra. Hi ha un rapel de 40m, si anem amb corda de 60 també podem baixar, però ens tocarà pendular a la dreta per buscar la última reunió de la jazpunt.
Oriol
Re: jazzpunt
12-November-2004 15:14
Buff Gerber..


No es de les primeres repeticions????

El Moreno i algú altre té el darrer llarg en Rotpunkt i jo l'havia feta en corda per dalt, però no sé ni si tant sols l'Alsina o algú de St Benet l'havien feta integral...

Felicitats, vaya nivellarro...
Oriol
Cooreccio piada errònia
12-November-2004 15:15
Ostres,

Ho sento, no vaig fer la Jazzpunt, era la TOT ROCK!!!!

willow
Re: jazzpunt
12-November-2004 23:19
El Kim l'ha encadenat sencera, i em sembla que l'Edu Hernández (el seu company de cordada a la via)també la va encadenar tota, fa 5 o 6 hiverns.

Puta mare Gerber, posant els punts sobre les "i" a la penya; però vigila no et surti un pingüinu d'alguna reunió anant per aquests racons aquesters èpoques...

Salut
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar