El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

dOgGy sTiLe and/or tRaViEsO's FiNgEr, yeye !!

Enviado por rAsTa_pOwEr 
Venga k m'estik motivant, vigila k nkra kabarem l mirall
Vale...jo t'asseguro


Un parell de findes i comencem la campanya!
Iep ke tal alpinista, kom sta la neu del Montblanc?
ke m de fer aket cap de setmana?Ens truquem
BUFFFFF!

Els pulmons bé prò les cames desfetes!

Tio la taula es un puto mort...vam arribar sota el Vallot i avall! Cap susto excepte un serac desprès del Midí que va borrar les traces abans del telefèric ( això va de ruleta russa..).

Guapo el tema de surfar a 4000 i el mateix dia blocs de 7a+ a Cham...i mol ambient!

Mus trukem de cara al finde!



Epae Malutaaa!!!

konstipat txungo, ganes moltes , xí que kedem pa largar a la Ribas que mamola yl tema pinta guapooooooooo!!

L'Bertranako stà fen kurrikulum sense dir-ho, kualsevol dia mus el trobem rollo gerber, apurant-ho tot i sobrat a l'Eiger i tal.

Bertranakoooooooooo, a veure si vols fer la Chani n solus que ta pego la kollejaaaaaaaaa

NT. Estic fotut, cagum coi.Res que tot bé, que anem a trepar i que el Bertran no pia tant i escala molt

Vers Cast:
hola peña, ayer no hizo viento y me encontré a la abuela de mi novia por la calle lo cual me impidió pasar por el plafón. agradeceré info sobre el estado de la burilada de la Vudú puesto que le quiero recomendar dicha via, tan facil, a mi abuela política, que no vota PP pero tiene un gato que me da grima.
Besos todo el colectivo..y tal y tal
Iepa tripu k m d fer l find, ta motives per fer algo o k?
Ja me diras, pk jo no se si podre fer gran cosa més després d'akest fins juliol (avantatges i putades de l'estudiant)
Vingan
ia k vam anar be...pq no una TIMAERI on faya?

SI no pus lo dagulles del pikoteo!!!

ia te dire si puk

salutdus, ia veure si xò deixa de ser un korreu i ya + dialec, Ka la penya jalapenya stà sobada o keeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Stq stà mort?? I splugas???

Bertranakoooooo, Sotuuuuuuuuuuuuus! GAyordiiiiiiiii!!!

On sooooooooooou!!??
kashi ( da rasta )
Re: dOgGy sTiLe and/or tRaViEsO's FiNgEr, yeye !!
24-May-2005 14:46
juas juas,

au pasa penyoakkk!!!!

pues na jo porto unes setmanetes molt trankis de baixa xk em molesta leskenaaa!!!

avera si kdem un dia dakets x fer algu o si mes no un sopar dakells tuners i avisem al pesa akells dels traviesos ehhhhh.

Enga gent a partirla!

ps: saudos a la penya xunga de ripo jeje
Eos rasty

Buf tinc el keo en obres...kom no supem a kasals sogres lo tenim klar...

leskenaaaaaaaaaa?? HAs intentat fer-te una autofelattio dolentot???Juaska!

kura't i a veure si akest estiu tornem a Maladetas o a Cham a fer kelkom guapo...

yan parlaremus! sALUT I PAU PER TUTOM
L k sigui a mi tot ma sembla b, eh rasta sin pasta k te motives o segueixes plan manubrio doblete (kraK!!!!!!!!!!!!!!) juas.....
ja u trobarem
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar