El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

dOgGy sTiLe and/or tRaViEsO's FiNgEr, yeye !!

Enviado por rAsTa_pOwEr 
EIS GENTE K TALLLL???????
AVER SI NOS VEMOS UN DIA DE ESTOS!!!!!!!AKI SE ESCALA MENOSS.......
AY MALADETA ESTE VERANOOO????WENO YO SI SE ABLA SE PUEDE MIRARRRR!!!!!ALE A CUIDARSEEEE!!!!!!!ORDOÑOOOOO
Ei Ordi,

hay maladeta ( almenos un par de dias). Ya hem Kumansat a Cavayers...bufa, nkara recordo el teu pinyo...

Esta way pa fe mooooooooooooltes tirades...iai niremmmm!

saludus
Iep gent, jo he mitg quedat per nar al juliol a la maladeta amb un peça però molaria ser una bona trupe tant pel tema seguretat com pel tema risas, hem kdat pel juliol pq a l'agost toka Brazil parlem-ne...
Malutakaaaa!

Merda d'exàmens norl?

iostik fins al kul de feina...kuan stigui free i tu tb anem de tranks a la stratos-ferica..ok?

Vinga mus veiem


kenoparekenoparekenoparekenoparekenopare!
Vingan!!!
En tot cas aprofito per fer repos k ahir i avui ma stat fent mal el kolze, pero shanti k no m kgo com el Long Jon
Iep gent jo akbo xamens divendres finde festival i després a tivar,
Niré uns dies a montse però podriem nar pensat l tema MALADETA, tripu tu t'en vas a fer la teva integral comanxé amb algun fanatic d'akest i nosaltres ja ho trobarem (amb l rast vam dir la Picazo pero hi tantes vies k no ens posarem d'akord x aki)
Tema a part
K m da fer amb els pedals (m'els venk per tenir biruta al brazil o anirem a pejarnos?-ja ho trobarem
Epa maluta,

not venguis ls pedalakos ka nkara tenen feinaaa!!!

Ja tink un bon menú per nar fent boka.

Ta truko i en parlem, de cara a la setmana ka ve.

Il tema maladeta...pus res ka pillem uns tres dies a l'Agost, o un finde llarg al Juliol..i a latake.

apala.
Ieps trip, no m trukis l movil k l te mon germa i sta a Paris (ja ho descuriries a la factura!!!)
Enviem un mail al meu nom i cognom sense guions ni osties tot en minuscula @yahoo.com
Ei maluta...el tema nom ok, però el tema KOGNOM està txungo ( ho sento).

Demana-li el meu tel al rasta o al Gayordi i m'envies un sms amb el num de kasa...ens posem en kontakte!!!

Oriol
Iea
Bueno Penya jo desconecto de la roca un temps i me passo a la SORRA-Vaia platgetes hi ha per aki Brazil. M'han comentat k algu hi ha per escalar per aki aprop -el pa de sucre mme cau super lluny- ja veurem k e surt, Vingan quideuvos tots molt k ma sembla k steu tots molt mutilats (eskenetes, cames etc...) a veure si vos milloreu i kuan torni a l'octubre fem una conjunta pel Montsec i tal...
BuEnA RoCa BuEnAs TeTaS
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar