El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Nova Via l’Agulla del Pas del Princep

Enviado por Oriol Pascual 
Paral.lela a la Gede, a la seva esquerra.

Via “EI TRANKI!” ED 100 mts. Oberta per sota en lliure, equipant amb taladro.

Quatre llargs de: 6c 30m i 9seg; 6a 15 m i 3 seg.; 6c 20 mts i 5 seg.+merlet i burí; 6c+ 30 mts i 9 seg

OJO NO ES UNA VIA ESPORTIVA , a pesar dels bolts està oberta per sota i hi ha algun tram obligat amb assegurances allunyades

Material necessari 15 express i un cordino per merlet petit al llarg 3. S’ha deixat algun plom usat en la apertura a mode de “quitamiedos” allà on allunya més...
Oberta per Oriol Pascual i Roger Baig, col.laborant Jaumet,Juanjo i Josete.
Reunions rapel.lables amb corda de 60 mts. Al cim hi ha un parabolt del 12, n’hi posarem un altre però es pot fer reunió a la Reina de la Noche, al cim a la dreta, dos o tres burins bons.
A l’esquerra hi ha una via (Obèlix) amb la qual vam coincidir en l’entrada a la r3, no s’ha reequipat i l’assegurança és un burí en bon estat.

...Roca molt bona i passos lògics, sol tot el dia...

Salut i a tibar

Oriol
Oriol
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
14-February-2005 14:07
Respecte a la graduació, si algú la repeteix cap problema per retocar-la, tot i que l'han provat encara no l'ha repetit ningú de primer i no tenim molt clares les dificultats, ja direu!
rAsTa_pOwEr
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
15-February-2005 23:44

Eiss,

Primer de tot feleicitats per la via.

Pues res, k escric per dir que el dissabte passat estava tirat per kasa kuan vaig rebre el sms i ( per variar ) no tenia pasta al mobil per respondre així que per aquest motiu no vaig donar senyals de vida !!!

Estem en kuntakte gente,..... demà me las piru kap a amsterdam , yEYe
tripu-tranki
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
16-February-2005 23:25
Epa...sotus...buens, ya la farem norl????

ke vagi be el koki, tio...
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
11-April-2005 15:29
Provo a veure què passa...
Adjuntos:
abrir | descargar - Ei tranki final.doc (73.5 KB)
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
11-April-2005 16:16
Ha quedat OK Ferran!!!

Un cop encadenat, el darrer llarg queda de 7a.

salut i a tibar!
aguanta kolega,

si és kom la puta momia, kina passada .... aveure kuan ns hi portas, ehhh.

rekords pel royer i la ceci
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
07-November-2005 08:53
Bones, vam fer ahir la EI TRANKI amb en Josep Pastes i ens va agradar molt.
Línia elegant molt ben oberta des de baix, apretant el coco, 6c obligat. Encara li falten repeticions per que la roca sigui del tot bona, s'ens van trencar alguns cantos i vam tirar avall un mega bolo a l'últim llarg que picava directament amb la R. la meva proposició de grau (ja sabeu que :
L1: 6c+, per finesa i exposició, adrenalínica entrada a R
L2: 6b, té un tram central finet. Nosaltres els vam empalmar tots dos (45m).
L3: 6c, equipat de totxo al tram difícil. L4: 6b+/c, si el pilles bé, el desplom té molt de canto...bueno, ja sabeu que amb això del grau no cal menjar-se el tarro, és una opinió més. Felicitats pel viote!

Després vam anar a la Filigrana a fer la SIN BIEN COMUN, fent honor al nom de l'agulla, és una joia del Juanillo (com totes les seves) oberta també per baix amb 6c obligat, seguros justos, sense allunyar. El segon de cordada s'ho ha de currar, ja que hi ha molt flanqueig. Imprescindible.

Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
07-November-2005 19:40
Hola Piju.

Moltes felicitats per la repetició..., jo el PACA no sé com s'ho fa ( mai li he fet una primera repetició), però si voleu una birra quedem als Brucs i la teniu pagada ( una i més si cal...).

Respecte al grau...no sé, com veus cadascú posa el seu...a mi el que em va costar més va ser la sortida del desplomet del LL4, que sí que té canto al desplom però (no sé si m'ho vaig mirar malament), a la sortida fotia un pas molt i molt fi i de fè...però és el que té l'escalada!

El bolo és damunt la sortida de la R no? No el vaig ni tocar per por..però tampoc el vam tirar...

Ja veig que no em queda més remei que córrer a tibar-li a ECOS abans que entri el fred!!!!!

Ara que les coneixeu les dues...estàn del pal en quant a distàncies ??? ho dic per saber com m'he de plantejar el tema coco!!!

Felicitats, en serio, m'ha fet molta ilusió que s'hagi repetit!!!

Salut i tibades!
Re: Nova Via l’Agulla del Pas del Princep
08-November-2005 08:47
Lo de la birra queda apuntat, quan feu la nostra quedem per explicar batalletes!
El bolo era d'uns 50 cm, gris clar, a la repriseta sota el desplom del L4, m'hi vaig posar de peus i 'crac' es va moure, uf!!!...bé, ara ja no donarà més problemas.
Ah, pel tema de la última R, ens va semblar millor fer-la directament al ràpel de baixada. (per qui no ho sàpiga, costa de veure, es trova a la cara nord, uns 4m per sota al cim).

De la nostra via, l'excursió més compromesa és de l'últim parabolt fins a la reprisa de la boleta final, si no t'equivoques és més fàcil (6b/+), però si vas encadenant també vas més petat. La roca, similar, cal seleccionar. Millor espera't a la primavera o si hi vas ara, comença-la al migdia, que el primer llarg és un congelador.

ah, sabeu que tal la ANTIBABY de la Bessona?

Vinga, salutacions!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar