El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Aeri; els temps han canviat

Enviado por Jordi 
Aeri; els temps han canviat
29-June-2005 11:07

No fa pas "gaire" els TIM de Sabadell amb el recentment desaparegut JOSEP ALAIX al capdavant van escalar per primera vegada la temuda paret de l´Aeri despres de varies semanes d´esforços i no pocs vivacs al peu de paret. Fa tres setmanes el tambe sabadellenc Gerber Cucurell de 20 anys d´edat va escalar la "Electric Ladyland" tambe a l´Aeri amb solitari amb poc menys de tres hores i sortint de Sabadell a les 4 de la tarda. A les 8. 45 de la tarda ja era al cotxe.Definitivament els temps han canviat.

Jordi
TR
Re: Aeri; els temps han canviat
29-June-2005 15:15
Tantmateix, ni tant sols avui en dia la penya "corre" per la TIM de l'Aeri...ni tant sols usant el equipament o reequipament que els TIM no van usar...
Tot canvia però en general el valor i el compromís que hi havia aleshores erenn molt més grans que no pas ara...

Visca els TERRA i MAR
pzp
Re: Aeri; els temps han canviat
29-June-2005 16:33
El Coromines encara corre per la Ues, es facil veure els dijous i dievndres al vespre. Encara segueix explicant mil histories i es mante en bona forma,

Josep Alaix havia sigut una dels pares de l'escalada sabadellenca i capdavanter en molts aspectes de l'escalada de dificultat i del VI grau. Crec que no es una exageracio afirmar-ho.
Malauradament ens ha deixat i no el podrem tornar a veure pel centre ni ens podra explicar mil aventures d'aquells temps si mes no heroics.
Com molts d'altres, Camp, Estruch,etc qe deixen un record de passio i compromis en l'escalada sabadellenca
Toni
Re: Aeri; els temps han canviat
29-June-2005 18:13


Cal retrocedir tan sols un quants anys per entendre el valor que tenia aquesta escalada al seu temps.Jo vaig començar als 16 anys i ara en tinc 46.Ara que continuo escalan a la forma "actual" escalada esportiva,entrenaments,material modern,puc recordar en els meus inicis amb bota rigida,el respecte que ens feia aquesta escalada.

El meu respecte i admiracio per el Josep Alaix i el meu sentit condol a la seva familia.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar