El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

font de les tàpies

Enviado por ramon 
font de les tàpies
26-July-2006 11:04
algu té informació d'unes vies que hi han obertes en aquest lloc?
entre artes, calders i navarcles.
hi ha una linea amb xorreras i desplom molt guapua, esta a la sombra, fresqueta i amb aigua. M'agradaria saber el q són i si fa molt anys q ningu no si penja, es veu força dura.
També hi ha algunes altres vietes no tant especctaculars a la placa de l¡esqueraa.

espero un allau de respostes...

salut i a tibar, bous!!!
Re: font de les tàpies
26-July-2006 15:34
Bones artista!

Qui collons ets que voltes per aquestes contrades i que no ens coneguem?!@#%%&4

Les xorrerilles de la font de les tàpies les va obrir l'Eliecer fa 4 o 5 anyets. Jo llavors m'hi vaig penjar un dia: bastant dur i encara no té reunió; vamus que faria pudoreta de 8.
La placa de l'esquerra la van obrir per fer pràctiques d'espeleologia els del CECB o del Montserrat fa bastant, no ho se del cert. Em sembla que les van arreglar, però l'entrada pinta bastant dura/cutre.

Això és el poc que se de la pedra que tinc més apropet de casa, que trist...

Salut i platjeta!
Re: font de les tàpies
26-July-2006 16:36
moltes gràcies x tot la info,

avore si algun dia mi penjo però és q fa molt de respecte. pel q vaig veure ja té R, no a dalt de tot, peró si per encadenar el tros desplomat i de calitat. la roca és de puta mare i preciosa.

lo de l'esquerra és més cutrillo de linea i calitat, però per escalfar... ???

PD: soc d manresa xo tic normalment per solsona, em obert alguns blocs nous amb guiti de can romu a rajadell i st joan, i algun més per su... el problema es q no faig esportiva i no m moc gaire pls ambients ms frics.

dona-li record al Tati (si l veus), q tenim alguna sortida pendent

a reveure

salut bous!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar