El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

reequipaments a Montserrat

Enviado por pureta 
Re: reequipaments a Montserrat
03-December-2007 21:13
Pavuut!!, jo només et diria per afegir que et facis un tomb per la zona i ho puguis jutjar per tu mateix, a mi no em va semblar excessivament legítim...però el que està clar és que en cada cervell hi ha un món diferent.....
salut !!
Dj
Re: reequipaments a Montserrat
05-December-2007 23:59
ey, que pasa, anarquia total, mentres el Tarrago fa propostes que despres no las compleix , en LLasera omple Frare i Agulles de quimics, que fort tios.
Per cert, lúltima tirada de la Atxis, encara te l'unic burí o ja a caigut en mans d'un pocasolta adicte a la brico-mania.

Salut x escalar
Re: reequipaments a Montserrat
06-December-2007 01:04
Ei pavut jo no vaig veure cap burí a l'últim llarg de l'Atxís, només a la fisura una U força nova i més endavant vaig fotre una V i abraçar 2 savinetes en el flanqueig en busca de la fisura salvadora, el burí molt vell el vaig veure un metre per sobre el clau que vaig posar abans del flanqueig i era de l'Ae de l'Aresta brucs, aquest llarg és dels que et posa a tò, jeje.
Sí jo també ho trobo molt fort això de frares, a en Tarragó el masacrem i a en Llasera ningú li diu res i això que no sé qui la fotut més grossa, a mi no em va agradar gens veure aquelles agulles plenes a sac de químics i segons lo que semblava trepitjant també a sac vies clàssiques(burins a mig metre de químics,almenys a l'Amagada).
Bones escalades fanàtiqueeeeeees!!!!
dj
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar