El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

info via Terra Lliure - Serra Carbonera

Enviado por edunz 
info via Terra Lliure - Serra Carbonera
06-August-2007 20:14
bones gent!
teniu info de la via Terra Lliure a la Serra Carbonera (Camarassa)? el llibre del Soldevila posa un horari de 4h i sembla una mica massa...
La volem fer una tarda d'aquesta setmana i és per saber si anirem molt pillats de temps
merci!
Re: info via Terra Lliure - Serra Carbonera
07-August-2007 19:25
Hola Edu
la vaig fer fot anys amb el Pere, i prepareu-vos per tremolar. No és que sigui expo, ja que et pots assegurar bé, però la roca és curiosilla, sobretot el llarg de 6a+. Es a dir, que és possible que us hi estigueu una estona mirant aquí, mirant allà, picant els blocs que pengen com campanes sobre la reunió (després potser són súper sòlids, però sonar sonen). Val a dir que és molt guapa, però té aquest detall. Es a dir, jo hi comtaria amb les 4 hores.
Hi vam arribar des de dalt, fent uns ràpels.
Apa, que disfruteu.
Ignasi
Re: info via Terra Lliure - Serra Carbonera
07-August-2007 19:41
Hola Ignasi!
merci per la info
passa'm el teu mail que el que tinc em va rebotar quan volia enviar-te la resse de la via de Perles. La pots trobar a aquest web a l'apartat de croquis. Ja hi ha alguna repetició (mira el web del mineirons). A veure quan vas a fer-la i em dius el què de la graduació
cuida't
edu

edunz@hotmail.com
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar