El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

CHEROKE EXPRES a la paret de Canalda

Posted by Indi 
Re: CHEROKE EXPRES a la paret de Canalda
July 28, 2009 12:25AM
Weno weno! Aquesta tarda l'he anat a repetir en solitari, 3 horetes, així que si teniu pensat fer-la, convineu-la amb alguna altra. En quan a la bellesa de la via, psha! n'hi ha de pitjors a la paret i de millors també.

L1, no massa maco i roca no massa bona, això si, acribillat de parabolts, 6a.
L2, més bonic i roca més bona, llàstima del jardí d'entrada a la R, V+.
L3, molt bonic i roca molt bona, algun bolt de més però bé, 6b.
L4, ai ai ai Indi, roca bona menys algun bolo i ben assegurat, 6b+.

Per lo demés..... el taladro és molt traïdor, com que no costa colocar els parabolts,doncs vinga a fer forats. Jo sempre abans de fer un forat penso: -Amb l'espitador també el posaria?-. Així freno aquest impuls del gatell fàcil.

Ah! Tot i no ser massa xula, és del tot recomanable, i ideal pel primer contacte amb la paret, però compte que les altres no són iguals.

Salut.
Re: CHEROKE EXPRES a la paret de Canalda
August 18, 2009 12:42PM
Es una via sense grans pretensions, agafa un pany de paret que no tenia vies perque te un bon desplom al inici, el primer terç de la paret presenta una roca no molt bona que s´ha de netejar i sanejar i aixó porta molta feina, i a més comte amb varies vires herboses que li resten continuitat. S´ha obert la via com s´ha pogut, degut a la mala qualitat de la roca s´han col.locat bastantes asegurances en alguns trams ( no per fer A0), però que ara al estar sanejada, netejada i escombrada, ja es presenta més franca i acceptable.Han sortit llargs d´escalada macos i verticals, amb les tipiques panxetes canalderes, i finalment una vieta rapida sense gaires complicacions, una via més a qualsevol altre paret propera. I despres de fer la via,descobrir una ruta i disfrutar-la , resuta que hem tinc que justificar i exposar-me a una serie de jutges que jutgeran i catalogaran la experiencia viscuda en aquest presumte oasis de roca on et marquen fins hi tot normes d´obrir en un llóc on has obert per baix, no creues cap via, ni molestes a les altres, obertes en un altre estil més "pur".
Pensava que era lliure en aquest mon , i resulta que n´hi han policies controlan el que fas i criticante, les constructives com la del Lluis et poden ajudar a pensar quelcom, però n´hi ha d´altres que no ajuden en res. Igualment seguiré fent el que m´agrada, i aprenen dels meus posibles errors, que de tot s´apren, menys dels que es creuen amos d´alguna zona o estil i només despotriquen, precisament aquells que no fan res, o han fet coses que ells mateixos critiquen.
Salut i a tibar-li.
Re: CHEROKE EXPRES a la paret de Canalda
August 19, 2009 07:01PM
benvolgut indi:benvingut al mon de les critiques!!! com expert a ser masacrat a critiques et dire una frase que em va dir el gran Kim santacatalina i que m` ha servit sempre:QUI FA COSES;POT SER CRITICAT:QUI NO FA RES ,MAI SERA CRITICAT
...i un consell persopnal:el taladro es massa comode!!!!!Salut i bones apertrures!!!!!
Re: CHEROKE EXPRES a la paret de Canalda
August 27, 2009 11:50PM
Varem fer la via l´altre dia i ens sembla una bona manera de coneixer la paret, bona roca en general i ràpida. Llastima de les feixes que li resten continuitat.Te algun seguro lluny en els trams fàcils però es fa be.Tercer llarg molt guapo i el quart també, que potser es un bon 6b+. Baixem rapelan que es bastant comode.
Un altre consell: no rebutgis un pastìs sense haber-lo provat abans . I fes cas del teu sentit comú, no dels pallasos que no saben escalar, que perqui adalt ja els coneixem, aquets boques amb la llengua llarga, que es cagen en un cinqué de roca variable, i no paren de repetir vies equipades, critican-les despres, quan alguns acaven les seves vies per dalt, perque tinguin més grau i notorietat.
Re: CHEROKE EXPRES a la paret de Canalda
August 31, 2009 10:46PM
Bones! Vam fer aquest cap de setmana aquesta via, i malgrat la polèmica, es una via maca. De vent segur no serà de l'estil de la resta de vies que hi han per la paret per....(...com era alló del ying i el yang...)
cal escalar entre assegurançes quan el grau baixa. Per sobre del V+, si ens estirem bé sobre l'últim esglaò d'estreps arribem, però val la pena forçar-ho en lliure ja que no et jugues massa el físic!
3 i 4 llarg molt guapos, amb tramps de placa i panxes força potents. Et deixen servit de braços.....

ara no us hi poseu a les 11 del matí si no voleu sortir mig deshidratats com nosaltres.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login