El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

El Doll

Posted by Piju 
Piju
El Doll
January 20, 2004 03:37PM
Ep Lluís! espero que el síndrome d'abstinència no hagi sigut molt fort aquest cap de setmana de pluges. Parlant de 'drogues dures', en el missatge anterior has esmentat El Doll, m'interessen recomanacions de vies, n'he fet unes quantes i de les que hem queden no en sé rès.
Aquí van les meves:
MANOWAR: la clàssica de dificultat
XEMENEIA PICAZO: guapa i exòtica.
CARTEROPHOBIA: últims llargs de película
LOS ILEGALES: Molt maca, en la línea de la Manowar.
PORT AVENTURA: Brutal però molt delicada.
TOY DOLLS:La menys interessantde les que he fet; es salva un llarg molt guapo.
En coneixeu més que valguin la pena?
Piju
Re: El Doll
January 20, 2004 03:37PM
Woops! lapsus en el missatge anterior.
No és ILEGALES, sino la STATUSCUO
I tampoc la TOY DOLLS, sinó la JAMACUCO.

Una que li tinc ganes és la TERRAIN VARIABLE, del C.Ravier, que en sabeu?
Albert
Re: El Doll
January 20, 2004 03:37PM
manowar: preciosa, ben oberta, i primera tirada reequipada amb algun spit. Bona roca , potser la millor.

port aventura: una aventura amb una reunió un xic precària. Si no us importa escalar sobre roca dubtosa la línia és acollonant, sembla mentida que s'hi passi en lliure, especialment quan mires la paret des de baix.

statusquo: algun tram perdedor (tirada abans de la feixa ?), roca acceptable, bonica en general.

m'han dit que la territori hutu és la més "dolliana" de totes, que la roca es mou tota. Si algú l'ha feta, s'agrairà info.

El lloc és increible, tranquil i salvatge.
apa, salut i sort.

Advertència: escalada que exigeix sempre atenció i sovint has de negociar blocs inestables.
Levi
Re: El Doll
January 20, 2004 03:37PM
El Picazo en va fer un passe de diaporamas sobre el Doll i ens va descobrir els secrets de la via "Xemeneia Fantástica". I més concretament el de la R-3, però que per no trencar la gràcia de la via no ho explicaré.
Ojo amb la ressenya de la vértex que està malament. Diu que la via està equipada quan en realitat és tot el contrari, s'han de portar els caxarros típics per vies d'aventura i peces grosses.

Ah! Molt important: porteu frontal.
Piju
Re: El Doll
January 20, 2004 03:38PM
Bones Levi,
cal pitonar a la xemeneia fantàstica?
deu ser una bona opció amb pluja, no?
Piju
Re: El Doll
January 20, 2004 03:38PM
Hola Albert, la Territori Hutu la van fer els col.legues: més fàcil i més discontínua que la Port Aventura i bastant qutre, van comentar que van haver de fer un bon troç en ensamble perqué no hi havia manera de trovar un lloc decent per fer la R...no me la van recomenar,...en canvi amb la Port Aventura van flipar i jo els vaig fer cas...
Levi
Re: El Doll
January 20, 2004 03:38PM
Piju escribió:

> Bones Levi,
> cal pitonar a la xemeneia fantàstica?

Bones Piju. Doncs no ho sé, jo no l'he fet. Tot el que vaig escriure ho sé pel diaporama que va fer el Picazo.

> deu ser una bona opció amb pluja, no?

Hummmm... No et creguuis. Encara que sigui una xemeneia desplomada pot canalitzar l'aigua de la pluja.

Si vas a fer la via, enrecorda't de portar frontal!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login