El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Collegats paret del diable

Posted by Gerber. 
Gerber.
Collegats paret del diable
January 17, 2005 12:14PM
Bones
Agrairia qualcevol informació sobre la via el filo a la paret del diable, és que la vaig nar a provar i vaig flipar am la graduació del 3r llarg (7c+/8a), és que he provat 8bs més fàcils que això. Re, m'agradaria saber si és que jo no tenia el dia o anava fregit dels llargs anteriors o és que realment, com he sentit por ahí, no l'ha encadenat ningú i el grau l'han post a boleo.
Gerber.
Re: Collegats paret del diable
February 08, 2005 10:05AM
Aquest cap de setmana amb el willow, hem obert des de baix una variant per l'esquerra del llarg de 8a, on s'ajunta a la novena xapa. Es diu "variant exemplar", i ha sortit 7a+ i 6c obligat. Ha quedat equipada amb tres xapes i un clau. D'aquesta manera hem pogut encadenar en lliure tot el mur amb unes dificultats de 7a, 7b+, 7a+(la variant que hem obert), i 7a.
Per altre banda cal dir que es nota molt la poca qualitat dels itineraris oberts per dalt com és la via "el filo", ja que és una línia recta poc evident amb xapatges difícils, i on a vegades els seguros no van per allà on van els cantos. Per altre banda els llargs son de 25m clavats i et trobes una reunió penjada amb una repisilla de puta mare dos metres per sota. Tot i això el mur és guapissim, amb xorreres abundants i formes curioses.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login