El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Gats per tàpia

Posted by Pere 
Pere
Gats per tàpia
October 19, 2004 03:31PM


hola,

Estic miran de comprar-me uns gats per fer tàpia i anar relativament còmode sense tenir que perdre en precisició, jaja l'etern dilema!!!!
Actualment feia servir els tenaya masai,que per cert són senzillament genials, però massa freaks per portar-los tants metres. Així que no sé que fer, m'havien parlat dels Lasportiva mythos, també dels Tenaya amigo. Que me'm dieu vosaltres???????

Gràcies
zapatones
Re: Gats per tàpia
October 19, 2004 06:06PM
més que cambiar el format, jo triaría talles més grans. Un prova que t'anirà bé per saber si aguantaràs hores amb els gats, es que hi puguis caminar tranquilament per la botiga (...això si, el dependent al.lucinarà amb tu).
Si vols continuar amb Tenaya, jo també faig servir els 'Amigo' per tàpia.
Destaquen perquè es deformen poc (pell sintètica enlloc de natural) i duren bastant, vaja que els Gallego s'ho estan currant!
La Hayne
Re: Gats per tàpia
October 19, 2004 08:15PM
...sens dubte...LA SPORTIVA: MYTHOS!!!
Faif
Re: Gats per tàpia
October 20, 2004 10:25PM
He probado los dos y los mythos son más cómodos quizás porque se dan un montón y por la forma que tienen. Pero yo diría que son menos técnicos. Otra cosa muy importante: aunque te los compres justos luego se ensanchan mientras que los tenaya amigo no. Y la diferencia de precio creo que es considerable.
Resumen:
- Si quieres más cómodidad perdiendo precisión: mythos
- Si quieres más precisión perdiendo cómodidad: amigo
Pere
Re: Gats per tàpia
October 21, 2004 05:06PM


Gràcies penya, m'heu ajudat força!!

sort
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login