El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

comprar juego de friends?

Posted by ramon 
comprar juego de friends?
February 28, 2006 12:01PM
estic pensant de comprer-me un joc de friends, però degut al preu i a la varietat tinc alguns dubtes: man recomenat que no compri el joc complerts d'una mateixa marca, rock empire (surten bastan be relacio qual/pvp), sino que alterni 2 o 3. per exemple:
nº petits d'alien (fins 1.5), nº grans de camalot (+ de 4), i nº mitjans black diamond, rock empire o alguna cosa mes barata. Cal afegir que tinc dos jos de fisurers (uns excentrics petits i un de bicoins).tambe un friend black diamond rigid del 2.
Que em recomenarieu? un primer joc d friends senzill amb nº alterns i anar compran de bons amb el temps? o esperarme i comrar nomes aliens i camlot?
Es realment important q cinta sigui dinema en doble? millor els flexfit d'1 o 2 "bastagos"?

Apa espero resposta, ia tibar-li.
Salut i canya
manaslu
Re: comprar juego de friends?
June 16, 2006 02:33PM
Et recomano joc de 3 aliens (semàfor). I després joc complet de C4´s (camalots) .3 .4 .5 .75 1 2 3

Salut,

manaslu
ramon
Re: comprar juego de friends?
June 16, 2006 02:47PM
la varitat es q ja en tinc part. disposo de camalot 2 i 3. I joc de Rockempire (dynema) de .75, 1, 2 3. Estic pensant en el 4 de camalot o salto directament al 5? pel que fa als aliens no se on adquirir-los, soc de manresa i al cim no en tenen ni tindran. Alla man aconsellat nous micros de blackdiamond (camalots petits). Algu en té referències?
manaslu
Re: comprar juego de friends?
June 16, 2006 03:13PM
Estic amb el mateix dilema amb els Camalots C3. Penso que poden ser els sustituts dels Aliens. Es veuen més resistents a flexions horitzontals (per forats o fisures horitzontals). Tot i això els Aliens estan molt provats i funcionen bé. El problema es que fins a Setembre no n´arriben (si es que els porten finalment).

He enviat un mail a CCH-Aliens per veure si es poden comprar directe a fàbrica...

Estic trobant els Camalots a 41eur per internet (EUA). 20 o 25 euros menys que a Catalunya. Potser val la pena comprar-los per interent.

...referent al C4 num. 4 o 5... jo m´agafaria el 4, doncs el 5 és per fisures molt amples. N´hi poden haber, però segur que hi ha algun punt on tb t´hi entra el 4, el 3,...

Salut,

manaslu
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login