El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

recautxutar

Posted by lluna 
recautxutar
August 23, 2006 07:50PM
Bones... els mes anasazi ensenyen ja les tripes.
On puc recautxutarme'ls que facin una bona feina i posin goma stealth (five10)

:)

mercii
Re: recautxutar
August 23, 2006 08:08PM
Bones Lluna,

Que recautxutin amb goma stealth tens goma 2.
La seva pagina web ja no funciona (www.goma2.net) i crec que han canviat d'adreça i ja no estan a montral. ( No soc de gaire ajut) pero si agafes una revista desnivel suposo que en trobaras la info: aki tens un telefon extret d'una guia del luis alfonso i en buxó:
977846951
630802144

Desconec si en certes cases de muntanya de barcelona les hi duen...suposo que sí, jo mateixa nhe de recautxutar uns tb o sigui que si me'n assebento tho faig saver. Tot i que segur que et contesten abans per aki.
Re: recautxutar
August 23, 2006 10:58PM
Un bou al madteam mha respost el dubte
i ara probant la pagina em va ( la de goma 2 ).... aquest mitgdia ho he probat i no em funcionaba :S expedients x

Cornudella de montsant
C/les Vinyes,40 43360 Tarragona
Mbl:609900195 / 630802144

www.goma2.net


No es a barcelona pero pel que diuen: solvencia contrastada.
Re: recautxutar
August 24, 2006 08:29AM
A Balmat mateix te'ls porten a recautxutar cap a Goma 2 però tarden dies a fer-ho clar si vols anar super ràpid pots portar-los al c/Goya a Gràcia no m'enrecordo el nº, és pujant per GRan de Gràcia gires a Goya i a uns 50 m a mà dreta tens una sabateria petitona.És més barat i molt més ràpid en 2 o 3 dies ja els tens i ho fa bastant bé potser no es veu tan curiós com quan l'he portat a Goma 2 però no està malament....
Jordi

Salut.
Re: recautxutar
August 24, 2006 07:44PM
lluna i rename...

A travessa ( c / galileu) porten a recautxutar els peus de gat a un sabater del barri de sants. Vibram i stealth segons mhan dit. Els tenen en 4 dies.

Ara per festes del barri esta tencat pero reobre el dia 1 de sep.

a la pagina de goma2 tb esta el llistat de tendes on es poden deixar els peus i es bastant àmplia
Re: recautxutar
August 25, 2006 09:13PM
gracies rename... mhe passat pel carrer goya tb. 22 euros i tenen goma stealth tb estan de vacances pero el noi de la botiga molt amable mha atés tot i estanthi...reobren el dia 4 de setembre.
Re: recautxutar
January 19, 2021 08:02PM
Reparem i Recautxutem els teus Peus de Gat usats. Dóna'ls una segona vida als teus peus de Gat. Gestionem els enviaments a domicili

ReGrip Resolados

[resolarpiesdegato.es]
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login