El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nord del Perdut

Posted by ferrans 
ferrans
Nord del Perdut
January 10, 2005 09:11AM
Algú té info sobre l´estat de la neu, on comença a haver-ne, i en general condicions de la Nord?
M´interessaria saber especialment, pujant des de Pineta, on comença la neu, perquè per problemes de logística hauré de posar-me a caminar a les 16h o més tard de dissabte, i si hi ha neu des de molt avall pot ser un follón perquè serà de nit abans d´arribar a la pala final, i allà hi ha força risc d´allaus.
Gràcies!!!
P.D.: La setmana que vé si el temps i tal ho permet, ja piaré jo sobre com està el tema.
Oriol
Re: Nord del Perdut
January 10, 2005 10:28AM
Mira't el fòrum de la FEEC hi ha una participació recent. Sembla que hi ha bones condicions.
ferrans
Re: Nord del Perdut
January 10, 2005 06:44PM
Moltes gràcies, Oriol.
ferrans
Re: Nord del Perdut
January 17, 2005 03:59PM
Ahir va caure. Condicions molt bones.
Neu a partir de la meitat de la pujada al balcó. Nosaltres ho vam fer de nit i no hi ha problema per arribar. La neu a la cara nord està perfecta, dura i consistent.
La segona barrera de seracs es pot fer per una cascada (segurament més maco) o per la roca molt més a l´esquerra (el que vam fer nosaltres), sense dificultats. Els llargs de mixte de dalt de tot molt disfrutons i amb gel en molt bones condicions.
En general molt poca neu pero en molt bones condicions. A disfrutar!
Re: Nord del Perdut
January 17, 2005 08:54PM
Bones!! ..de veritat que esta en tan bones condicions! visca! ferrans, vosaltres que hi heu anat us sembla factible de fer-la en solitari, veu trobar algun llarg molt exposat? quants llargs veu fer als trams en mixte de la part de dalt?

Merci
ferrans
Re: Nord del Perdut
January 18, 2005 03:27PM
Està molt bé, realment. Era la 3a vegada que hi anava i de llarg que millor neu ha presentat. Crec que es pot fer en solitari tranquilament. Potser els llargs de roca de dalt són un pél exposats, però és només un trocet de 5-7 metres en que t´has de passar a una canal a la dreta. Aquí si vaig muntar una reunió perquè el company no escala, però es pot fer. La resta en ensamble.
Quaqn arribis a la part de roca de dalt, tens un diedret molt fàcil i després a mà dreta et queda una goulotte molt estreta i curta, amb bon gel. L´únic pas delicat és ficar-se dins la goulotte, però un cop has clavat el piolo, cap amunt sense problemes. Ja et dic, només 5-6 metres un pèl xungos.
Sort! Crec que en solo ha de ser molt maco.
Re: Nord del Perdut
January 21, 2005 08:52PM
Merci!!

dubtava una mica i m'has animat!, el finde que ve hi vaig i ja dire que tal!

Salut!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login