El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Dom y Monte Rosa

Posted by Nacholq 
Maluta
Re: Dom y Monte Rosa
August 19, 2005 02:45PM
Una situació ben diferent a la nostra jo i el meu colega vam pujar un dia amb força gent, no teniem reserva pero sense problemes ens van deixar dormir (nomes vam haver de pagar el "modic"preu k cobren els refus suisos). La guarda ens va traktar força b i amb el pallo ni vam xerrar. El tema dels vivacs, kuan jo vaig ser-hi hi havia penyaa menys de 5 minuts del refu i a intervals fins on comença la glacera. Aigua la pillavem d'una manguera ke hi havia al costat del refu (igual ke tothom).
En resum vas tenir molta mala sort, i tot i ke son cars els refus suisos en k he estat estaven prouy b- Al refu de Alphubel el guarda ens va convidar al colega i mi a tres birres de mes de mitg litre a cada un i uns bocates kuan baixavem-kin koki
Ke no decaigan los animos i sobretot siguem oberts de ment, si algu es posA~borde li somnriem li diem k te la raó ke t'en vas cap a baix de seguida i sudas d'ell a la seva puta cara.
Salut
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login