El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Allaus

Posted by ferrans 
ferrans
Allaus
December 14, 2005 06:22PM
Estic intentant trobar una pàgina web on trobar el risc d´allaus al pirineu aragonés. A l´INM no posa res. O jo sóc un negat amb l´internet (que ho soc) o no existeix un equivalent al butlletí del www.meteocat.es a nivell estatal. Algú em podria ajudar? I de pas, algú sap com està la nord del Taillón i per Benasque el risc d´allaus? Gràcies!!
Bu
Re: Allaus
December 14, 2005 06:29PM
Tot i que sempre els he trobat reticents a donar info si no és per negocis, a l'oficina de guies de Benasque possiblement et donin info de primera mà...
albert
Re: Allaus
December 14, 2005 07:33PM
per pics a la zona frotaliera pots mirar la web de meteofrance, montagne, allaus. És molt bona.
[www.meteofrance.com]

En el inm.es a partir de invierno he visto también previsión de aludes para el piri navarro y aragonés
[www.inm.es]


salut i sort
ganxets
ferrans
Re: Allaus
December 14, 2005 09:00PM
Moltes gràcies.
Lo del INM es veu que fins que no baixin de 20 sota zero encara no és hivern i encara no posa res. Haurem d´esperar a que s´adonin que ja fa molts díes que neva i que la gent té mono de sortir.
Gracies a tots.
Daymon
Re: Allaus
December 15, 2005 12:00AM
Avui ho he estat buscant també i he trobat això, que suposo que actualitzaran en breu:

[www.meteozgz.com]

Ens veiem!
Jordi
Re: Allaus
December 15, 2005 04:48PM
Em sembla que avui és el primer dia que ha sortit el butlletí a l'INM:
[www.inm.es]
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login