El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Apertura o repetició?

Posted by ciglatson 
ciglatson
Apertura o repetició?
March 18, 2006 02:50PM
Fa uns anys un bon amic que ara ja no és aquí em va propossar obrir un itinerari al costat de les pistes d'esquí del Pas de la Casa. És un lloc espatllat per les pistes però molt alpí si aconseguim ignorar-les. Vam aconseguir ressoldre l'objectiu, una bonica i estreta línea blanca però que al final de tant evident que era ens vam oblidar del tema suposant que ja estava oberta. El cas és que l'altre dia vaig estar-hi i em van venir els records al cap i em preguntava si algú sap si aquesta línea ja està oberta. No m'enrecordo del nom dela paret però he fet una foto amb fletxa per on puja l'itinerari.




TR
Re: Apertura o repetició?
March 20, 2006 12:18PM
hOLA cINGLATSON.

AIXÒ CRECQ UE ÉS EL ROC dels ISARDS, JUST A MITJA HOrA/UNA HORA a l'esquerra dels TELECADIRES DEL PAS NO???

En aquest paret, a inicis dels 90 o amb un company vam obrir/repetir una via que després, uns sis o set anys més trad va sortir publicada com a 1a asc amb un altre nom. Es tractava de la canal evident que hi a a l'esquerra de la que marques, just a la dreta del faralló inicial característic. A l'hivern següent vam pujar per la canal.goloute a la esquerra del faralló

Ja al segle XXI, crec, vaig veure en un altre DESNIVEL una panoràmica del sector, i hi sortien almenys quatre vies ( entre elles la que vam fer), però no recordo is hi havia aquesta línia que tu dius. Sembla molt guapa. Salut i a veure si trobes el desnivel que et dic? Igual si els escrius ells t'ho aclaren.

Tranki


Indi
Re: Apertura o repetició?
March 21, 2006 09:37AM
Tinc aquestes resenyes i la linea que tu marques no surt, segurament no estava oberta, o potser algú l´apujat i no ha resenyat en els canals habituals (revistes, club de muntanya d´Andorra,...),aixó passa sovint en alta muntanya, peró mai se sap quan no ha quedat res a la roca. Es una linea molt maca i estetica que ja erem uns cuants els que ens habiem fixa´t, felicitats per l´aventura !
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login