El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell

Posted by KALAMONTSE 
KALAMONTSE
EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
April 18, 2006 06:18PM
des pres de molt temps sense agafar els amics i tascons, he tornat, amb dos comapanys més, a aquest racó farcit de bon calcari i de molta tranquilitat!!!

la via és molt guapa amb una roca bonissima que farà menys dramàtic el grau (pels que van justets com jo) a més es pot equipar al gust del consumidor amb peces que, en la majoria dels casos, queden com parabolts. nosaltres vam portar friends fins camalot del 3 i uns quants tasconets (prescindibles però útils).

només dir que a la sortida del segon llarg on només es veu un pont de roca i un mur desplomat sense res, foteu-li morro, doncs hi ha bon canto i tres ponts de roca seguits molt difícils de veure des de la reunió (en 4m hi trobareu tres bons ponts de roca) no us dic res més

felicitats Paca molt bona feia (i Teixi...)
paca
Re: EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
April 20, 2006 07:04PM
La via es 100% del teixi,jo nomes el vaig assegurar.ja m`agradaria escalar com ho feia ell pero no...la corda fixe que vas verure a l`esquerra et portavaal"Tresor dels maquis"(per mi lo millor de la via)
KALAMONTSE
Re: EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
April 20, 2006 07:35PM
be, per l'estil ja semblava que era del teixi però en veure un plomillo al tercer llarg... vaig dubtar.
la cova de l'esquerra no la vem veure, de fet pensava que el tresor dels maquis o ens l'havien saltat durant l'aproximació i no l'haviem vist o estava a la sortida de la via... després a la ressenya que veu deixar al tahusa de coll de nargó ja vaig veura on era, quina llàstima. be un altre dia...!!!
paca
Re: EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
May 01, 2006 07:55PM
secrets son secrets! val la pena que ho descobreixis...i n`hi ha més!!!!
Re: EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
December 31, 2006 09:09PM
Caram Caram!!
Quina via més guapa!! De les més bones que he fet.
Felicitats Paca i Teixi (allà on siguis).

El tresor? Un altre dia el mirarem amb més calma, però si és més guapo que la via deu semblar una suite, jejeje!

Foc a l'obaga!!!
Re: EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
January 07, 2007 07:52PM
Hola em podrieu dir on puc trobar la ressenya d'akesta via.
Gracies
Re: EL TRESOR DELS MAQUIS Montanisell
January 07, 2007 10:56PM
Al "Desnivel" número 236 (abril de 2006) hi trobaras totes les ressenyes de la Serra de Sant Joan de Montanissell, amb les aproximacions i descensos. I recorda anar-hi d'hora per visitar els "tresors" abans d'escalar la via.
Salut i atibar!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login