El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nova via a Montanisell

Posted by Lluís Parcerisa 
Nova via a Montanisell
September 18, 2007 10:53PM
ROSA dels VENTS
Oberta per l'Ignasi Vilarasau i jo mateix.
Que la disfruteu. Ja no hi ha excusa si plou.
Si per culpa de la resolució no s'enten res, miraré de fer-hi alguna cosa.

Apa! Fins aviat.
Re: Nova via a Montanisell
September 18, 2007 11:13PM
Eiiiiiiii, ara si! Sembla mentida........


Re: Nova via a Montanisell
September 19, 2007 10:48AM
Ei Parce, creia que ja no sortiria a la llum, je,je.

La via es molt bona i la roca també, natros crec vam fer la 1º repe aquest hivern per provar de alliberrar-la po tranki, que s'ha d'apretar de valent i tenir-los a lloc. Dels Ae's s'apuraran la majoria (els de bona roca), po tots amb graus alts. L'A2 es tipus separate reality po e petit, je,je. L'ultim llarrg surtira segur molt més de 6c, l'Ae ja ho és, i vens d'una trave fisura desplomada de 6b o mes i has de fer un tràmit a la placa q crec encara no està resolt.¿no? Recordo haver-me de penjar al artif per falta de piles.

hi han força parabolts per ser d'aquests dos, pero tampoc en sobren gaires. els graus no els regalen i els aliens són imprescindibles.

molt recomanable per tant per clàssics (ganxo molt útil), com per bous tapieros amb ganes d'apretar les dents.

salut i tàpia
Re: Nova via a Montanisell
November 01, 2007 12:50AM
Bé, us informo d'algunes graduacions en lliure com a resultat d'apurar alguns artificials. A confirmar.

L1 i L2 cap novetat.
L3, primer Ae = 7b+, segon Ae = 7a menys les dues últimes xapes que per motius horaris no es va acabar d'apurar.
L4, A2 = 7a+.
L5, primer Ae = 7b+, segon Ae = 6c amb un pas de sortida de 7a.

Apa! Ja veieu que hi ha personatges que són un autèntics cracks.
Re: Nova via a Montanisell
November 03, 2007 11:06AM
ei parce, sóc el miquel des de Coll con amor... vàrem fer la vostra via i..guapa!
Els graus, que no són per descontat el més important de l'escalada, em van semblar "apretadets" però com que ja us conec... En fi jo penso que el primer Ae deu ser 7bsup amb desplomet i adherències a tope. L4 pas llarg potser 7a sup no el vam fer en lliure perque fa molta por...i l'últim Ae del flanqueig no el vam fer però tota la resta fins a dalt 7a o 7a sup fijo!

Ah! vaig repetir la via Asi es la Vida 310m.A3sup/6bsup a la paret de la cascada solano i en 3 dies. Molt bona via per pedalejar i tirar pedres als ferrateros. Us la recomano com la resta de vies d'aquesta paret que molan mazo.

Apa salut i forsa al canut!!!
Re: Nova via a Montanisell
November 04, 2007 07:53PM
Caram caram!! Ja sabia jo que no tardaries gaire en repetir-la, jejeje! M'alegra llegir que la via et va agradar. Altres companys m'han dit que els graus són apretadets però, hi han passos que tenen truquillos que els fan més fàcils. Esteu massa forts, hi només penseu en tirar recte amunt, jejeje!!!!!!

Els graus en lliure, són d'una repetició feta per l'Ignasi i el seu germà, en Pere, i un altre amic. Jo aquí dalt ja no hi arribo ni amb sobredosi de doping, jeje!!!

Vejam si quedem algun dia, que fa temps que no ens veiem, ja et trucaré.Fins aviat.
Re: Nova via a Montanisell
November 05, 2007 12:36PM
Hola companys
comentaris de la repetició que vam fer amb el Pere.
No vam fer el llarg del sócol.
L2, la plaquilla recte es 6b tranquilament, però diu el Lluis que té truco, cal moure's una mica. Tot i així, fent-ho tal qual, 6b en conjunt.
L3 tal com diu el Lluis, amb un pasillo curiós a mitja travesia, abans de l'artif (o 7a Ae). L'Ae de dalt, deia el Pere que marcant-lo i dedicant-li temps, deu ser un 7c de bloc (tot molt romu), i que potser més a la dreta surten cantos.
L4 sostre 7a+ amb cerrojo salvatge (pot anar bé esparadrap al dit petit) i sortida de decissió.
L5 desplom 7b+ de passos dinàmics, amb bons cantos invertits, moviments estètics, i la roca millor del que semblava (excepte la ronyeta del principi). La fissura de 6c, i la placa de dalt és 6c de pila ambv la trave que li dona el toc de 7a.
Ignasi
Re: Nova via a Montanisell
November 07, 2007 09:30AM
je je el que jo us deia. ei lluís que jo soc de la vella escola i faig un munt d'essses i un munt d'acerillus! je je i no fas la via en llliure per que aquesta roca tan compacta no et deu motivar. Lo teu és el conglomerat chankro!
Apa ens la veiem i tal...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login