El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

gri gri oblidat a La Pauta-Lleida

Posted by willi 
gri gri oblidat a La Pauta-Lleida
May 10, 2010 09:17PM
hola, hem vaig deixar el gri gri a La Pauta-Lleida aquest passat dimecres 5 d'abril, si algú l'ha trobat hem podeu escriure a willli_kunzel@hotmail.com o 617 50 21 67
merci!
Re: gri gri oblidat a La Pauta-Lleida
May 10, 2010 10:33PM
ei Willi, crec que vam coincidir aquell dia. soc un dels tres que es van quedar a la part central del sector, allà on veu deixar les motxilles vosaltres, anavem amb una furgo vermella... que tenies un grigri amb mosq blau? un colega el va pillar pensant-se que era el meu però li vaig dir que ja el tenia i el va tornar a deixar a la mateixa pedra on el va trobar. (no el tenieu ben be amb les boses...) Be, de totes maneres els hi demanaré però no el van `pillar pq recordo que mel van ensenyar i els hi vaig dir que jo ja tenia el meu...

de totes maneres jo provaria de tornar, amb el cap de setmana de merda que ha fet, poder ningú no ha passat per allà...

sort!
Re: gri gri oblidat a La Pauta-Lleida
May 11, 2010 11:17AM
hey kalamontse! merci per la teva resposta, si que m'enrecordo de vosaltres i si, era el gri gri del moskata blau. Doncs llástima, alli es va quedar i el deu haver agafat algu altre per que el colega va tornar a la pauta el dissabte i no el va trobar per enlloc....que hi farem, salut!
Re: gri gri oblidat a La Pauta-Lleida
May 12, 2010 08:19PM
WILLI, NO ET COMPRIS CAP GRIGRI, MACAVA D E TRUCAR EL COLEGA I DIU QUE EN TÉ DOS...(EL MOSQUETÓ ERA IGUAL...)

ET TRUCO QUAN PUGUI I TE'L TORNEM!!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login