El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Trobat mòbil a Àger i altres

Posted by Rakel 
Trobat mòbil a Àger i altres
September 12, 2006 04:11PM
Hola!

Aquest pont vam estar pel Montsec. El primer dia volíem anar al Peladet, a intentar una de les darreres vies que es van obrir la tardor de l’any passat. Ens vam oblidar la ressenya, però comptàvem trobar-ne una còpia al bar de l’estació de Terradets, ja que un dels meus amics sabia que els aperturistes n’havien deixat una. Per sorpresa nostra, vam trobar la piada d’uns nois que l’havien escalat, però no vam trobar la ressenya. Realment, és súper trist que passin aquestes coses. Se’m fa molt difícil d’entendre.
Aquests dies es parla molt d’ètica en aquest foro, aquest tipus d’accions també caldria tenir-les en compte. Tots sabem que no és la primera vegada que buscant ressenyes, “miraculosament” desapareixen... però, cada cop que m’hi trobo em sap greu. Espero que si mai veieu algú que ho fa, intenteu explicar, amb bona educació, que cal pensar amb la resta... Ho dic perquè potser aquells que ho fan no estan educats i cal, com als nens petits, ensenyar-los i explicar-los alguns dels pilars de la convivència.

Finalment, vam decidir anar cap al Trident d’Àger. La via del Josep, l’Elena i l’Oriol. Equipada, V+.
Buscant el peu de via, em vaig trobar a prop d’aquesta un mòbil. Segurament que els hi va caure alguna cordada que fes alguna via per la dreta de la nostra via. El vaig agafar, encara conservava la targeta de memòria i la bateria. Si algú sap de qui pot ser i el volgués recuperar que es posi aquí en contacte.

A l’endemà vam anar a la paret del Pessó, Collegats. Vam fer la Matute. I després, la Chemeneia Pallars, una via representativa del sector per ser de les primeres que es van obrir en aquest congost. La via segueix el pilar del l’Agulla del Trident, molt maca.
I ahir se’ns va ocórrer anar a Bagases, a la Cha Cha Cha, perquè déu ni do la calda que fotia!
Pel gaudir al Montsec encara cal esperar una mica per suportar bé la calor. Nosaltres, en busca del bon temps vam decidir anar. Ens ho vam passar molt bé, però, en algun moment vam quedar una mica escaldats! Jeje

Vinga, records per tothom!

Pd. Aprofito també per afegir-me a les critiques de caranorte, felicitats per la web! És tot un referent per molta gent que fem muntanya.
Re: Trobat mòbil a Àger i altres
September 13, 2006 01:53PM
Hola raquel!!!
jo soc el noi del movil!!!
Ets la raquel que vaig trobar un dia el cim de paret d'arago???
que et vaig baixar amb cotxe, sopar ke te cagues i etc..???
si es així vaja tela!!! el mobil em va caure en una obertura que vam fer amb el meu company jordi mes a la dreta de la via que vareu fer!!!
quina canya!!!!!
escriume!!!!
salut!
Bernat
Re: Trobat mòbil a Àger i altres
September 13, 2006 03:31PM
Hombre Bernat!!

Quina casualitat!! Sí, sóc la mateixa rakel! Em fa molta ilu tornar a saber de vosaltres!

Passa’m el teu mail o altre contacte i ja trobarem la manera de donar-te el mòbil, espero que encara sigui útil.
Fa gaire temps que el vas perdre? De pas, també et passo les fotos que ens vam fer aquell dia, vale.
És bastant increïble la manera que tenim de trobar-nos, eh! Al cim d’Aragó de Montrebei, gairebé a les fosques... Jo que em pensava que el Juanjo s’havia tornat una mica “boig” i parlava sol... jejeje ja veus, trobar-te algú per allà dalt! Quins records!
Eix, sembla com la cadena de favors! :D Què petit que és el món!
Quina via vau obrir, per cert? d’Artifo? No es veia gaire continuïtat per la paret , oi?
Jo era la segona vegada que escalava a Àger, la primera al sector del Trident.
Crec que amb els meus amics estàvem sols en tot Àger, aquest dissabte passat. No m’estranya! Amb la calda que fotia! Però fugint del mal temps del Piri, vam decidir anar-hi.

Vinga, dóna molts records al Jordi! Fins aviat!


Pau&Amor
Rakel.
Re: Trobat mòbil a Àger i altres
September 15, 2006 12:35AM
Eh que els xats per lligar són a d'altres llocs parejita!!!
És broma!!
Apa salut i a tibar!!
Re: Trobat mòbil a Àger i altres
September 15, 2006 09:15AM
kina canya!!
ja veus si es petit el mon, o això es que som quatre arreplegats que ens movem per els mateixos recons!! doncs el movil fara vora un any o una mica mes que esta por ahí, estava sencer??? em va caure de força amunt!!
doncs la via es diu directa del pagès que assoleix la tercera agulla del serrat alt, només hi ha un llarg que varem obrir en artifo (no tot ell!).
recomenable i força equipada!!
continueu tant fanatics amb el juanjo??
de ben segur que heu fet molt bones escalades!!
et deixo el correu i ja contectarem!!
salut!
bernatjover@hotmail.com
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login