El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Besa o mata

Posted by El paciente sin destino 
El paciente sin destino
Besa o mata
January 19, 2004 04:38PM
Hola gente. Me gustaría conocer la opinión de alguien que haya leído el libro "Besa o Mata" de Mark Francis Twight.
Vox
Re: Besa o mata
January 19, 2004 04:38PM
Tengo un amigo que opina que se trata del mejor libro de alpinismo jamás escrito. Aunque también me comentó que básicamente son todas las historias que aparecían en el libro "Alpinismo Extremo" más unas cuantas más. Eso sí, sin censura. Yo también me lo quiero leer.
kill or kill
Re: Besa o mata
November 18, 2004 11:31PM
Un llibre genial, per aspirants a eskalador i per civils.
Cru, directe, i clínic. La fiosofia punk (si es que existeix tal cosa) aplicada a la muntanya.
Visca Dr Doom.
P.S.
La penya que participa al foro bolt/no bolt l'hauria de llegir i obrir els ulls,
som tots (i jo el primer) una panda d'amateurs amb somnis de grandesa i el mestre Twight ens posa al nostre lloc.
Visca la sinceritat del DOCTOR!!!!!!!
La Haine
Re: Besa o mata
November 19, 2004 12:09PM
...genial...filosofia punk duta fins l'extrem...consequència màxima...si un dels millors llibres d'alpinisme (al meu gust) és alpinismo extremo...aquest és un genial llibre per motivar-te a realitzar alpinisme de veritat (què és l'alpinisme de veritat?)...em va agradar molt com tracta el tema ( que tots tenim...l'eterna discussió) de la parella quan ets un fanàtic de l'alpinisme i només penses en viatjar dos o tres mesos fora per perdret en calsevol cara nord...o per acabar-te passant una eternitat al camp base...llegiu-lo...és molt bó!! Salut
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login