El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Diedre est del Spijeoles

Posted by marsi 
Diedre est del Spijeoles
June 12, 2007 01:58PM
Salut trepalaris!
Tenim intenció d'anar a fer aquesta via a finals d'aquest mes! Algú ha estat per la zona i podria informar-me de com està de neu?
Si algú ha fet la via agrairia que em pugues fer alguna piada guapa! merci

Salut i verticalitat!
Re: Diedre est del Spijeoles
June 19, 2007 06:45PM
No et puc informar de com està de neu la zona perquè no he estat per allà. Però em sembla que a principi de temporada acostuma a haver-hi una congesta de neu a peu de paret i potser és necessari portar els grampons per arribar a peu de via.
Nosaltres vam fer aquesta via fa un parell d'estius. Hi vam anar a principis de setembre i no vam trobar neu a peu de via. Les reunions estan equipades amb pitons i també hi ha pitons als llargs. Amb un joc de tascons i algun friend ja és suficient. L'itinerari és basntant evident però la via és una mica difícil de seguir perquè hi ha unes quantes variants. No és que et perdis, però pots passar per llocs més difícils que d'altres.
Re: Diedre est del Spijeoles
June 19, 2007 08:13PM
Jo la vaig fer un mes de juny, crec que cap a mitjans de mes. Fins al refu no hi ha problema però a la aproximació fins peu de via hi havia bastanta neu, mes a mida que t'acostes a la tapia. Imagino que depenent del any i de les nevades serà mes o menys fotut, però si vas amb "bambas" pots pringar fins el punt de no arribar-hi! Mira de trobar el telf. del refu i ho preguntes perque esta una mica lluny com per anar-hi "a probar". La via es molt guapa i val la pena el viatge i els mil i pico metros de desnivell desde el cotxe. Es una escalada amb ambient d'alta muntanya i la paret es un murallot impresionant. No recordo cap pas especialment dificil o expost i pots anar posant tascons i/o friends tota l'estona.
Salut!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login