El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Piz Cengalo + Piz Badile

Posted by efe 
efe
Piz Cengalo + Piz Badile
August 03, 2004 05:32PM
El finde pasado nos metimos el Alvarillo y yo en el Espolon norte del Piz Cengalo. Vivac cerca del glaciar, madrugon y en 6 horitas la escalamos. Parte inferior rota y poco interesante, parte superior mas asequible de lo que aparenta. Descenso al refu gianetti en 2 horas, pateada al trubinasca y vivac cerca del Badile en 4 horas y media. Al dia siguiente despues de comprobar que no estabamos tan cerca como creiamos del principio de la norte del Badile tuvimos que descender hasta el refu Sasc Fura y volver a subir para arriba en direcciona a la pared. Cassin empezando a las 9. Adelantamos a un monton de cordadas y en 5 horas estabamos arriba. Descenso corriendo en 3 horas y media por el espolon y vivac cerca del refugio porque no teniamos coche y ya era tarde para encontrar a alguien que bajara.

Curtida guapa.
getillo
Re: Piz Cengalo + Piz Badile
August 04, 2004 08:40AM
Joder.......com van alguns. Quina enveja !!!
Jo hi vaig estar la tercera setmana de Juliol amb el Roger i en tota la setmana vam haver de conformar-nos amb la Cassin. Ens va estar plovent 4 dies seguits i el cinqué, després d'un atac fustrat, vam poder fer la via, pero en molt males condicions (molta aigua a tota la via). La ventatge.....no hi havia ningú en tota la paret. En fí, 900m de roca de puta mare pero que suposo que si està seca es disfruten més. Material: friends (fins el 3) i tascons. Reunions amb spits. Baixada per l'esperó Nord (mogollón de ràpels).
El flanqueig d'entrada el vam trobar un pèl expo (encara hi havia força neu i sense piolets es fàcil relliscar).

PD: Si algú sap algo de les condicions de les Jorases (quantitat de neu a la paret) que digui algo.

Merci.
JORASSES
August 04, 2004 10:54AM
Quan hi vas?
Jo també tinc previst anar-hi, el penúltim o últim finde d'Agost, depenent de les condicions.
Si et coïncideixen les dates envia'm un emilio, podem compartir info, cotxe...
getillo
Re: JORASSES
August 04, 2004 11:02AM
Doncs jo només tinc vacances les dues setmanes del mig d'Agost (del 7 al 22) i en aquests dies, si donen 3-4 dies bons hi pujo. I fijo que ens veiem uns quants si realment donen bon temps, perqué en conec ja varios que tb tenen previst pujar si donen bó.

Mail: getillo@inicia.es
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login