El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

VITRALL INVIOLABLE ED A4 SUP- 6a

Posted by el paca 
VITRALL INVIOLABLE ED A4 SUP- 6a
January 31, 2010 08:52PM
Nova via al a paret del ferrus per Paca en solitari.esta situada entre la burilada del Arcarons i una spitada d`un antyic guarda del refugi d`ensija,comença per una fisura amb 7 burils començada als vuitantaper l`Arcarons,despres 3 burils mes d`en Jover i aqui sacabà l`intent.a apartir d`aqui jo he posat 2 burils en 3 llargs(A3,A4 sup, A4) per tot el desplom a sac,retocant algun forat i picant algun gantxo,pero en general bastant guay...pero no caigueu!!! aqui monto el xiringuito i els dies 28,29 i 30 de gener de 2010,en condicions hivernals a tope(vent,neu,caiguda de blocs de gell,trencament de les 2 cordes d`escalada,trencament d`una hamaca i rajament del toldo,trencament de 2 buriladors,i una nevada l`ùltim dia per rematar...)asoleixo cim en 4 llargs mes (A2 sup-6a,A2-ae-A1 sup-Vsup, i Vsup,empalmant amb l`ultim llarg de la "festival wall" (V) ) rapelo per la via despenjant tot el material i l`aproximacio fins al cotxe es unaltre infern blanc....
LÀVENTURA ENCARA ES POSSIBLE!
dedicada al jordi brasil...per que s`en vagi al asil.
el lliure obligat es V pero dels bons...la resta del lliure esta ben protegit amb xapes.
-he passat molta por d`estar sol,sense cobertura al movil,amb una aproximació mes llarga per culpa de la neu,etc....pero la por m`ha fet veure a quin nivell estic i fins a on puc arribar...Escalar es lo millor del mon!!!!
(gracies a les sufridoras en casa per el recolçament moral i la comprensio de lo incomprensible, i al pelut per estar a l`aguait)
Re: VITRALL INVIOLABLE ED A4 SUP- 6a
February 01, 2010 02:28PM
Joder bowwwwww...

FELICITATS, de veritat...els grans rockeros no moren mai...
Re: VITRALL INVIOLABLE ED A4 SUP- 6a
February 03, 2010 10:34PM
Molto bene Paca, viam si pases la ressenya que aquesta s'haura de repetir, tot i que poder esperare al bon temps, ja vaig tenir prou hivern dur l'any passat a Ports amb la Navipex on the wall, apa Paca nali fotent que sempre es bo que s'obrin vies per els fanatics dels pedals!!! salut i tapia!!!
Usuario anónimo
Re: VITRALL INVIOLABLE ED A4 SUP- 6a
February 06, 2010 02:47AM
FIUUUUUUUUUU buena aventura buena tecnica buenas sensaziones
ya lo siento por no saber catalan ahora vivo en Euskal Herria voy de aqui pa aya
aver cuando me toca Cataluña
un abrazo de las paredes
Re: VITRALL INVIOLABLE ED A4 SUP- 6a
February 06, 2010 11:58PM
weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Una passada bowww. Realment una aventura exigent d'aquelles que ensenya... M'encanta!!!
... I m'agrada també el nom... vitrall inviolable.... Molt a significar, jejejeje!!
Una abraçada!!!.

Quo ...Molt content per tu, i com tu dius, també molt content per aquells que t'envolten !!! ;) Felicitats
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login