El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Via dels sostres

Posted by mHk!... 
mHk!...
Via dels sostres
October 20, 2004 11:51AM
Algu ha fet aquesta via recenment?
Esta la via gastada o es troba en bon estat?
Necesito portar tot el material (friends, tascons...) o amb uns pocs ja en tinc prou?

Gràcies i força al canut!
esperion
Re: Via dels sostres
October 20, 2004 05:12PM
Jo la vaig fer fa una mica més d'un any a l'estiu. La primera meitat, la que resegueix els sostres està més o menys equipada. En els passos clau hi havia espits si no recordo malament, i la resta estava equipada amb algun clau, tacos de fusta...De totes maneres si portes els tascons i sobretot els friends segur que els podras posar. La segona meitat, just després de la feixa comença amb un llarg una mica estrany. Són dues fisures paral·leles que en alguns moments fan una mica de xemeneia i on hi ha força vegetació. Està totalment desprotegida però hi trobaràs alguns arbrets on posar-hi vagues i hi podras posar friends i tascons. Més amunt la cosa ja hi ha alguna cosa però tampoc molt em sembla. Una via molt maca, sobretot la primera meitat.

Que vagi molt bé
Re: Via dels sostres
October 22, 2004 05:42PM
Jo la vaig fer fa unes 2 setmanes. Té algun parabolt i algun pitó, depen força del llarg. En general esta força ben protegida, el segon llarg és on escasegen més els seguros (em sembla que només hi havia un pitó) i també es on els trobes més a faltar.
es una via maca i més que recomenable, una alternativa es a la feixa sortir per la David Aparició, una placa guapissima més que asegurada, amb un ultim llarg brutal.
vinga sort
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login