El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Paret de l'Aeri, Fragancia Tropical

Posted by getillo 
getillo
Paret de l'Aeri, Fragancia Tropical
January 19, 2004 07:45PM
Al final aquest finde només em pogut escalar dissabte. Vam fer aquesta super via de la paret de l'Aeri. Guapíssima i molt completa. Llargs en llire molt obligats (fins a 6a-6b) i un A3 explosiu amb sortideta en lliure un pèl expo.
Nosaltres vam trigar unes 6 hores i pel llarg d'A3 vam necessitar 3 claus, 1 plom, 1 ganxo i falquetes. Els llargs d'Ae superiors són molt difícils en lliure (sobretot el primer, els altres són més factibles), però es poden anar fent amb A0´s i sortidetes de 6a.
És una via que no es repeteix gaire, però jo la recomano (i res de saltar-se els 2 primers llargs entrant per la Picazo, ens perdem el millor de la via).
Paca
Re: Paret de l'Aeri, Fragancia Tropical
January 19, 2004 07:46PM
Jo et vaig veure i vaig al.lucinar de lo ràpit que anàveu!!!!
Gerber
Re: Paret de l'Aeri, Fragancia Tropical
January 19, 2004 07:46PM
Molt bé per la via, es pot forçar l'A3?
merci
getillo
Re: Paret de l'Aeri, Fragancia Tropical
January 19, 2004 07:47PM
La veritat es que no m'hi vaig fixar, però crec que com a molt tindrà una secció difícil d'uns 3m sortint d'un espit (hi ha un paset de ganxo + plom i no hi havia gaire canto). La ventatge és que segurament es pot probar perqué podries anar volant de l'espit fins que sortís. Per arribar fins l'espit segurament també hi haurà un paset però no crec que tant difícil (a més,pots triangular dos ploms ficats, je je). Bé, en tot cas, uns dels llargs de 7a és bastant difícil així que això deu de ser-ho bastant més. Jo vaig anar amb el polli i li va semblar que el 7a era molt dur.
ionet
Re: Paret de l'Aeri, Fragancia Tropical
January 19, 2004 07:48PM
fa uns quants anys la vem probar de forçar tota,no ens va sortir un tros molt curt del A3,però els artifos de dalt els vem deixar en 7a+ o 7b.Recordo que la via no la feia quasibé ningú per culpa de l´a3.Per mi és una via que no ha tingut mai el reconeixement que es mereix.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login