El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Elecric ladyland

Posted by Gerber 
Gerber
Elecric ladyland
June 10, 2005 10:01PM
Aquesta tarda he escalat aquesta via en solitari. És molt guapa sobretot la llastra i el llarg anterior. De material només he fet servir cintes, portava tascons però eren massa petits per la gran llastra, uns friends mitjans no m'haguéssin anat malament. En quant a l'horari he tardat 2h 40min.
He trobat excessiu la quantitat de xapes que hi ha al penúltim llarg en comparació als llargs de sota que estan més nets i són més difícils, no ho entenc.
Per altre banda, algú sap si s'ha forçat el flanqueig per anar a buscar la llastra? es veu molt guapo.
He vist que algú ha canviat els cables per anar a peu de paret, ja tocava, però hi ha un químic que ha saltat. Els graons que han enganxat a la roca però fan molt de lleig, algú sap si ho van fer els del petroli?
Re: Elecric ladyland
June 13, 2005 12:53PM
Hola Gerber
Aquesta via la tenia al cap per intentar-la amb solitari, però el flanqueig sempre m'ha fet desistir. Com t'ho fas per anar de la reunió de despres del flanqueig, a la d'abans? Jo escalo amb un silent partner.
La dificultat del flanqueig, t'ho dic de memòria deu ser 7a-7b. Hi ha un especial MOntserrat de la desnivel on surt la dificultat i unes fotos d'en Salva i J.Martí fent-ho en lliure. Si vols més informació puc mirar-te quin desnivel és i si no el tens puc enviar-te la informació k vulguis
gerber
Re: Elecric ladyland
June 14, 2005 12:52AM
Bones Mingo
Pel flanqueg que dius no hi ha gaire problema, el que va de la reunió de dalt al final de la babaresa es fa en diagonal, i es fa bé, l'altre, del principi de la babaresa a la reunió de baix, és bastant horitzontal però és curt (uns 5m) i les xapes queden bé(Ae). Jo vaig rapelar assegurat amb un shunt per poder-me deixar de mans i pendular una miquilla per nar agafant les cintes de tornada desxapant-les i tornant-les a xapar. El shunt té l'abantatge que es desbloqueja facilment i tot i estar-hi penjat el pots anar afluixant i donar-te corda a poc a poc amb una mà, mentre que amb l'altre mà agafes la cinta i t'hi vas acostant.
De tornada cap amunt pujo autoassegurat amb el shunt també.
Jo anant de primer m'asseguro amb nusos, és una mica rudimentàri però és el que hi ha.
El llarg que em va fer més mandra desmuntar però, va ser l'anterior, el del sostre, que també flanqueja, però no hi han parabolts casi, i quan veus els claus oxidats amb tensió fent tracció cap enfora no fa gaire gracia.

Ah el desnivel que dius el tinc, gràcies, diu 7b però com que marca tantes barres i parèntesis i diferents graus en un mateix llarg no tenia clar si el 7b era tot el llarg sencer o de la babaresa a la reunió.

Apali que vagi bé s'hi hi vas
via
Re: Elecric ladyland
June 14, 2005 11:41AM
Perdoneu la "incursió" en aquesta matèria (profana) per mi, però és que ÉS UN GUSTASSSSSO PODER LLEGIR AQUESTES PIADESSSS !! (i no me n'he pogut estar de dir-ho) Buff quins farts de suar només de llegir, je,je i de deixar caure la baba també, felicitats per aquesta via en solitari i per tantes d'altres.
((Per cer cert Mingo... Ets en Mingo N del maresme potser? ))

Molta salut i a seguir tibant-li valentsss!!!

Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login