El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Estat Via TIM a la paret de l'aeri

Posted by Albert 
Hola a tothom! Algu sap en quin estat es troba la TIM de l'aeri. Em sona de fa uns anys que es volia reequipar i netejar de matojos...pero no en se res. ES pot anar amb joc estandard de friends i tascons...sense pitons ( amb una grau 6a/6b). Vingueee! Un salut i gracies per endavant.
pelut
Re: Estat Via TIM a la paret de l'aeri
June 14, 2006 01:54PM
no fa gaire van reequipa les reunions amb parabolts,les tirades estan igual que sempre la primera desde la placa catalunya te una miqueta de terra suelta,i algun que daltre seguro romantic amagat per sota de alguna erbota,romantica tirada,el resto ana fent,nosaltres no vem porta pitons,un bon joc de friens amb algun numero gran,i marxando seras felis,salut i tapia company
Ok, merci pels comentaris.... ara a veure si enganyo algu... Per cert, la millor opció per entrar a la via és començar per la barra lliure?
TR
Re: Estat Via TIM a la paret de l'aeri
June 15, 2006 02:11PM
La entrada original, i més ràpida, és la de la PANY ( hi ha parabolts i calen tascons)..és tal i com s'ha escalat sempre i com es va intenbtar per primer cop.

Originalment la TIM es va obrir rapel.lant la canal a la dreta de Easy Rider i flanquejant.

Salut
Si, si, la entrada original és la Pany, però ja fa anys, per fer l'electricladyland vem entrar per la Pany i despres del primer o segon llarg recordo que hi havia molt de matojo i esvarsers. Total que ens varem passar a la barrelliure per arribar a plaça catalunya. I per aixo deia, potser ara la pany esta més neta, o és millor entrar per la picazo..no se vaja.
TR
Re: Estat Via TIM a la paret de l'aeri
June 15, 2006 03:30PM
Tens raó...

EN aquest cas no sé què dir.te, disculpa'm
jordi alpino
Re: Estat Via TIM a la paret de l'aeri
June 15, 2006 04:20PM
Vaig fer l'electric entrant per la pany ara fa un any. La pany está en bona roca i no recordo els matolls (quan n'hi han surts per la placa de la dreta). Pel que fa a la barra lliure té els espits una mica xungos i no es que estiguin ben posats. A mi em va semblar una guarrada. Per mi es més lógic i bonic, entrant per la pany o per la picazo. Per aquesta última, portar friends (sobretot pel primer llarg (tot i que no sé com estará pq l'han reequipat fa poc)).
jordi alpino
Re: Estat Via TIM a la paret de l'aeri
June 15, 2006 04:21PM
ehem,... perdo! per les plaques de l'esquerra.
Re: Estat Via TIM a la paret de l'aeri
June 15, 2006 06:59PM
La Pany està perfecte, amb el material que portaras per la TIM, és la opció més ràpida. llargs empalmables.
vaig fer la TIM poc després del lleuger reequipament, i em va semblar un exemple de la RESTAURACIO que tant es parla ara: van conseguir arreglar-la mantenint l'essència de la via (6a sobre roca 'especial' i amb autoprotecció)
No sé si després hi han afegit més coses.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login