El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Ferran
Flipp Matinal, 200 m. MD+ 6a A1
June 07, 2006 02:18AM
Itinerario recomendable que junto a la Hurtado-Carbonell cuenta con uno de los diedros más bonitos de toda la pared. Primera parte entretenida, en escalada artificial. Segunda parte en libre espectacular.



Edited 1 time(s). Last edit at 06/26/2008 11:14AM by ferran.


mark
Flipp matinal
January 19, 2004 11:35PM
Hola kumpanys,
m'agradaria saber kom està la via actualment equipada i quin seria el material per anar-hi(pitons necessaris???)

Salut
Piju
Re: Flipp matinal
January 19, 2004 11:35PM
Nosaltres no vam clavar i em va semblar una via que sense ser extrema tenia dificultat mantinguda i ambient, especialment el 2on llarg on havies de col.locar algún micro i algún pas de 6a/6a+. Algún burilillo xungo s'havia d'escanyar. Porta't 2-3 plaquetes, els friends (el 3 opcional)i tascons.
D'això fa 3 anys. Passa't abans per Sta. Ceci,la penya actualitza bastant les ressenyes. No te la perdis!



Edited 3 time(s). Last edit at 06/26/2008 11:10AM by ferran.
Flip Matinal 7b?
September 24, 2007 08:43PM
Avui el Josep i jo hem escalat aquesta via de la paret de Diables. Ha sortit tota amb lliure però al 4rt llarg m'ha petinat un peu i he caigut amb la reunió a la cara després d'haber-me barallat amb el llarg durant una llarga estona i ja he sudat de tornar a baixar per encadenar. Cotacions en lliure: 4, 6a, 6b, 7b ( aprox, és el de la caiguda), 7b (passos de bloc), 5+, 6a i 5+. Equipament bastant podrit i roca delicada als llargs de 7b. Mola portar algun C3, i algun friend mitjà sobretot pel penúltim llarg, que està bastant net de material.
Si algú té la intenció de provar-la en lliure que aprofiti abans no plogui pq estan tots els cantos marcats de dalt a baix.
Re: Flip Matinal 7b?
September 25, 2007 07:03PM
T'han aguantat un saque aquells burilillos ronyosos??, uala pavut!! quins collons!!!, jo que m'hi vaig penjar sense ni respirar....... Verneda Kliiiiiiimb!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login