El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

reventasomnis

Posted by david athos 
reventasomnis
June 21, 2006 06:59PM
Epa nois algo de info sobre la via, basicament info del cabezon del pelut que em sembla es l´unic que te uns collons com una casa per enfilar-se per alla!!!
Salut
pelut
Re: reventasomnis
June 22, 2006 09:03AM
toooooooooorrrrrrrrrrpeeeeeeeeeeeedoooooooooooooooo,queeeeeee paaaaaaasa companyer,reventasomnis,ufff quin far de picar,es una via que ami em va agrada molt,trankilitat i llargs de moltisim curro,no ia cap llarg que et doni tregua,la via es diu reventasomnis perque en paca va intentar treurele neta pero alfinal va picar algun forat,pero tot i aixi no te desperdici,es un pany de paret brutal,el paca em va dir que aviem fet la primera repe,pero bueno aixo es el de menys,lo importan es que vaig trempar bastan,artificial disfruton sobre plomets andeguailers i pitonets curiosos,aaa i si vols un consell no i vagis sol,es una puta currada,jo la vaig fer amb l,ester,sor que ella va desmontar tots els llargs,joder quin far de picar,ja m,explicaras,ens em de veure,cuidad companyer,salut i tapia
manaslu
Re: reventasomnis
June 22, 2006 02:54PM
On està aquesta via? Patriarques??
pelut
Re: reventasomnis
June 22, 2006 03:41PM
al platano de diables,tu la deus confondre amb la prisma,que aquesta si que esta a patriarcas i es del salva i el paca,percert que aquesta encara es molt mes guapa i brutal que la reventasomnis,te un llarg de a5 flipan i els altres deixals ana,bo es nadie el salva obrin artifo,vaya sortidetes en lliure,lo flipas neg,bueno que sem enva l,olla,re ,ana fent,salut i tapia
Re: reventasomnis
June 22, 2006 05:00PM
Pedaso de makina ja fa molts dies que no ens veiem i hem de fer una birra i parlar!! On vas aquestos dies de sant joan, jo andare per montserrat trukam si estar per aqui i nos la vemos!! 1 abraçada gegant a tu i a la teva princesa!! Salut kompany
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login