El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

DEJAVU

Enviado por el paca 
Re: DEJAVU
23-September-2007 22:44
Putser amb el taladro haguéssin espatllat la preciosa línia, peru tu tampoc et pensis que hi has fet una obra d'art eh
Re: DEJAVU
23-September-2007 22:53
A més avui en dia haber obert una via per un lloc ja no és garantia que te la trepitgin, a mi per exemple ja me n'han xafat dos de plè i això que hi havia deixat cosetes. Ja no hi ha respecte ni ètica... Lo més fort és que la segona que m'han trepitjat el tio sabia que la meva via passava per allà, li vaig dir jo mateix uns dies abans, però va provar si colava. Un dia em cansaré de tots aquets fills de puta i començaré escalar amb una clau que només girarà cap a un costat.
Re: DEJAVU
25-September-2007 20:56
¡¡Pero!! ¿otra vez tú?. No lo habias "dejaó" tronco. No te havias "cortao el fifi" y lo havias tirado a la afición, sintiendo el clamor de está, que en su desvocado frenesí y borracha de plomos y spits te ensalzo hasta la gloria de la inmortalidad, festejando así la caida de un astro. Como tú tornas a la arena del coliseum, tan triste es el olvido, tan sordida la indiferencia o fue acaso la lujuria falica del cavall la que te arrastro al abismo. Extraña desventuranza la que conduce al ocaso de los aperturistas que amaneceran un dia vacio de oportunidades, calzado queda pues tan suntuoso monolito, del que no conoceran piedra ni oquedad sin manosear así que celebremos tan tamaña via, que si faltaba alguna pues ésta es.
Re: DEJAVU
26-September-2007 16:17
paca si aixo es una amenaça tindras problemes.
Re: DEJAVU
26-September-2007 16:19
jo no he dit res en contra teu, i em veig obligat a denunciarte, perque mimagino que vas ser tu qui em va rebentar el cotxe, si que saps qui soc, encara que no ho vulguis reconeixer aqui. ens veiem als tribunals jaume clotet
Re: DEJAVU
27-September-2007 12:52
collons com està el pati!!! jo nomes volia demanar una mica de bon humor!!! com per exemple en ruben.Mira frandj:No se qui ets,no he rebentat mai un cotxe,i no tinc cap intenció d`amenaçar-te pero t`estimo i als tribunals porta un judjte de pau,si m`acceptes en matrimoni!!!.Gerber:jo no he dit que la via fos una obra d`art,al contrari,lo que si considero es que està ben oberta "classicament".Avui en dia es molt dificil obrir "obres d`art". i hagi pauu i mes alegria!!!!!
Re: DEJAVU
28-September-2007 11:53
El primer que no entenc es que hi hagi tans valents per aci, i el unic que signa per a qu'el coneguin es el Paca.Per que collons sou tan critics i violents amb tot i alhora us amagueu.

1º La via del Paca no seria l'unica, que pot anar acostada a un altre si aquest fos el cas, a Montserrat i de fa molt de temps aixo passa i no he vist pas tantes crítques.

2º Qu'el Paca no fa 7b, potser tu tampoc, ell fa un altre tipus d'escalada, que a mi personalment en fa passar mes por, i en fa emplear mes a fons que de vegades un 7b del Ravier.

3º Qu'es va retirar i ara a tornat, doncs molt be com els toreros, OLE!. Jo que ja tinc una edat, m'he retirat i he tornat 10 vegades, i potser tu tambe, que ell ho va fer saver aci i totom ens varem despedir gratament d'ell. Doncs si, potser es que te molts amics, a lo pitjor vosaltres no en teniu tants.

Feu un favor a totom, i a vosaltres mateixos, agafeu aquest esport com el que es, un reducte de companyerisme i solidaritat allunyat de la competivitat diaria, si necessiteu altres tipus d'emocions us feu socis d'algun club de futbol(si pot ser de tercera regional) i aixi li podreu cridar i insultar al arbit, sense que aixó li sobti a ningú.

Felicitats Paca per la via, i per la tornada, espero poguer.la anar a fer algún dia quan sigui mes valent.



Cuideu.vos tots i a tibar.li qu'es el qu'ens agrada.
Re: DEJAVU
29-September-2007 21:50
Jajaja, estic flipant, em dec haver perdut alguna cosa... i m'en alegro!
Hauria de sortir l'edat de tots els foropiants que ens diverteix escriure coses aqui, aixi ens estalviariem la molestia de contestar segons quines tonteries... tot i que davant de tantes animalades, dubto que l'edat hi tingui res a veure. Mira Toni, estic d'acord amb el que dius però sembla que es inevitable que a tot arreu hi ha d'haver de tot, fins hi tot en l'escalada!
I paro de escriure perque ningú m'ha invitat a ficar cullerada i acabria dient-ne de ben grosses; però, es tant divertit això! Si es que ens ho hem de prendre aixi home, que la vida ja es prou dura. Repassant alguna serie de multipiades d'aquestes de toma i daca em recorden els debats tipus salsa rosa, gran hermano, etc. La gent necessita protagonisme i se'l vol guanyar a base crear polemica. Serà que escalant no poden.
I tu Paca, necesitas un abogadorrrr.... jajaja, ni casssss

Salut a tots.
Re: DEJAVU
01-October-2007 22:31
Et un liante Paca!!!!!! Mira la que has armat!!!!! Hauràs de posar mosquetons de seguro amb codi d'obertura per la R0, per si les mosques!!!! O comprar-te uns candaus!!! Jejeje!!! Sabeu que passa, ja us ho diré jo, resulta que el Paca té parkinson al braç dret i ja ha picat tota la pedra que tenia per casa. Jejeje!!! Per això ha tornat.... a liarla.
Au va home! I ara en serio, creieu que ni ha per tant?

Foc a l'obaga.
Usuario anónimo
Re: DEJAVU
03-October-2007 12:33
La via va l'esquerra de l'Anglada-Guillamón superant el dos desploms característics i sortint per un fil totjust a la dreta de la berruga de la via GAM. Dificultat màx.: A4+/V+. Portar "metralla" i uns 50 ploms. Pròximament ressenya en Vèrtex.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar