El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

nova via frares

Posted by Ratamurida 
Ratamurida
nova via frares
January 21, 2004 11:09AM
Ei! penya ja teniu una nova via a la dreta del Cementiri d'Elefants al grup de l'Agulla del Centenar.
250 metres principalment d'artificial i algun tram de lliure L1:A3+ L2:A3+ L3:A3+ L4:IV+ L5:A2+ L6:6a/A1 i L7:IV+ han estat quatre dies de feinada (Paca sempre fliparé amb tú...quina moral) els dos primers fixant fins a R2 i un atac de dos dies (19-20/7) dormint a lo cutre a la canal del Cementiri penjant d'una cutre hamaca de 200 grams. Material: 20 pitons variats, pitonets i pitonisses, joc de ganxos, camalots 1,2,3, algun plom, baguetilles, algun tac i força falquetes. Calculeu dos dies de feina i a passar-ho bé en aquest racó tan agradable. Per cert encara no sé quin nom posar-li. M.Blanco.
Nota: Algú està obrint a la dreta del Díedre CADE a veure si s'anima i l'acaba.
caranorte
Re: nova via frares
January 21, 2004 11:15AM
Molt bé Miquel! Ja passaràs la ressenya, si vols publicar-la...

Sambarinai!!! :-P
paca
Re: nova via frares
January 21, 2004 11:16AM
eras tu!!!!ja et vaig veure ja,Felicitats Miquel,vaig parlar amb tu quant obries i jo baixava de la tim d`ecos .Enhorabona.
Terra i matolls
Re: nova via frares
January 21, 2004 11:16AM
Hola Paca, et volia preguntart que tal esta la TIM d'ecos. A comparacio de la de l'aeri? I de pas si has fet altres TIM diga'm quina m'aconselles. Jo he fet la de l'aeri i la de sant jreoni.
paca
Re: nova via frares
January 21, 2004 11:16AM
perdó per contestar tant tard!!!!
Amb la de ecos ja les he fet totes.La de Ecos es la més guarra de totes...però es que així son les t.i.m.
La de diables i la de patriarques tenen llargs concrets molt bonics i espectaculars.Afanyat a fer-les no fos cas que es re-equipint i no puguis gaudir de lo autèntic.
Arnau
Re: nova via frares
April 28, 2004 07:57PM
NARINANT (A3+/6a)

L'estiu passat vaig obrir en solitari una nova via a l'Agulla del Centenar a la dreta de la Cade, en total van sortir quatre llargs i s'empalma amb l'últim llarg de la Reina de l'Electroxoc. La dificultat dels llargs són A3, A3+, A3 i A2/5+. En general et vas trobant algun espit, no es de fer-se mal i la roca no és gaire bona.
La ressenya va sortir publicada a la revista Muntanya (CEC) de no se quin número.
Ja deixaré el croquis un dia d'aquests a Santa Ceci i l'Anna.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login