El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Via Sagitario als Plecs del Llibre

Posted by Albert 
Albert
Via Sagitario als Plecs del Llibre
January 20, 2004 05:59PM
Hola, algú ha fert últimament la via Sagitario al Plec del Llibre Superior? Com estan els burins? Cal dur pitons??
Merci.
Mohawk
Re: Via Sagitario als Plecs del Llibre
January 20, 2004 06:00PM
Quan jo la vaig fer,fa molt de temps (02/97) els únics burils que estaven "xungos" eren els de la Rosaura. Però al penúltim llarg hi havia un casquet de spit sense placa (M8), i em sembla recordar que a l'últim també. No se si ara s'han posat les plaquetes. Un d'aquest spits assegurava el pas on en Picazo diu de posar un pitó en un llavi horitzontal, però si estàs pujant en lliure costa més posar aquest pitó que seguir cap amunt...

Vinga, sort!!
Luichy
Re: Via Sagitario als Plecs del Llibre
January 20, 2004 06:00PM
En el agujero famoso, nosotros colocamos dos friends (porsiacaso) más o menos decentes, pero entonces te quitan la presa más buena y es un poco más chungo, pero entonces no pasas miedo, tu mismo.
De todas formas nos pareció una de las mejores vías que habíamos escalado en Montserrat
Gerber
Re: Via Sagitario als Plecs del Llibre
January 20, 2004 06:01PM
Em podeu explicar una mica com és la via? grau, longitud, roca...
Piju
Re: Via Sagitario als Plecs del Llibre
January 20, 2004 06:02PM
Roca excel.lent i equipada amb burins decents, segueix el més llògic obrint desde baix, buscant vires i evitant desploms (doble corda i cintes llargues recomenables). Són 6 o 7 tirades curtetes. Uns micros mitjans i 4 plaquetes ajuden. S'apura tota en lliure, 6c. Obligat V+/6a , si vas suelto amb aquest grau no cal xapar el casquillo del 5º llarg (costa de veure) i es passa bé amb un micro. Perfecte a l'hivern amb sol i si no fa vent. Apa, a disfrutar-la!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login