El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
May 31, 2005 09:01AM
Hola Penya!. Us adjunto la ressenya d'una nova via que hem obert amb el Josep Sánchez a l'agulla Lluís Estasen, a la Nord d'Ecos. És una línea guapa i mantinguda, oberta per baix amb parabolts petits, ronda sempre el 6b/c obligat i algun tram el seguro allunya. La roca és bona però cal mirar-s'ho...tot plegat explica el nom. Hi havien uns passos d'Ae a totes les tirades per apurar i el Paco els va alliberar Dissabte (tot un espectacle poder veure-ho).
Us indico el començament d'una via nova que es diu 'De la Joana', d'en Paca i l'Analisa i ja l'estaven acabant aquest finde. Salut i a tibar-li.



Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
May 31, 2005 05:02PM
Epa,

Felicitats per la via es veu una passada es nota que l'"esportiva" comença a donar fruits, i felicitats per les explicacions de la ressenya ( descens pràctic per no haver d'arrossegar motxilla o wambes).

Quan dieu "allunyen" és per passar por o per fer-se mal?

Salut i a tibar!



Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
May 31, 2005 06:09PM
EEEiiii, Tranki!
Cap problema, ni por, ni molt menys per fer-se mal. Hi ha alguna excursioneta, màxim 6-8 metres de 6b o 6b+, mirant-se una mica el tema de la roca, però en general sempre surten xapes i a partir del 6c está de totxo. Ho he posat perqué desprès no hem foti la bulla cap fan del Tino Nuñez ...
Jo tambè li tinc ganes a la teva del Pas de Príncep, peró hem dona que será més dura. A veure qui repeteix primer!.
Salut.
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
May 31, 2005 07:51PM
Hola Piju,

Jo ja he començat a buscar company per ECOS, el que mola de la vostra es que està a l'ombreta i tenim tot l'estiu per correr a fer-la, mentre que la nostra està a plè sol ( a no ser que hi vagis molt cap al tard o a primera hora del matí).
En quant a excursions ...bueno...deu n'hi do, 8 mts...ja apretarem el culet i ens inventarem un mantra per tal que no peti cap presa...i a caçar xapes s'ha dit.

La nostra està igual, el que passa es que en el primer llarg això passa a la cinquena xapa i si caus et menjes el terra ( bé allunya un xic més) i entrant a r1 està del pal però el darrer seguro a un parell de metres es un plomet perquè la xapa també està a 8 mts. La resta es semblant i les excursions estàn en trams humans ( equipament bo en més de 6b)...no crec que siguin molt diferents!!!

Paral.lelament obrir a Montserrat, a Ecos , en lliure, i per sota, aquesta dificultat està de puta mare...el Príncep en el fons es un totxet...

Vinga..i si no trobes ningú si vols ens passem algun dia per Frares i un altre per Ecos.

salut i a Tibar, a veure si l'exemple cundeix i es comença a obrir del pal!
Mohawk
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
June 01, 2005 05:42PM
Bufff!!! quina pìnta té això Piju, sou unes màquines!!!

Felicitats per la feina! Quan em treguin els punts, que ara semblo el Frankestein ja li donarem una miradeta a la via, però es veu de patir, eh!!!

Sort i a tibar-li, artistes!!!
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
June 02, 2005 08:47AM
Que passa Frankestein!...els cargols del front que no t'els treguin, que encara poden servir per algún casquillo d'espit. Endavant amb la recuperacioooooó!!!
willow
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
June 14, 2005 08:14PM
Sembla que juguem a veure qui és més valent.
En fi, felicitats per les vietes però "que el llegir no ens faci perdre l'escriure ..."

Salut!
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
June 15, 2005 11:43AM
Ostres Willow si que tornem inquisidors del yanki no?

Obrir una via suposo que a tothom li fa il.lusió (alguns fins i tot pien repeticions i tal)...i el qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra...no?

Obrir aquestes vies i d'aquest pal tampoc no és res del tot normalitzat a MOntserrat ( molaria, però no...).

Crec que aquí al forum el que JUGA es és la il.lusió, la passió i el respecte entre col.legues...i no hi ha més, perquè aquí ha quedat el tema ( i més si son penya que no es coneix ni fan cordada).
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
June 17, 2005 12:54PM
Bones,
La van repetir ahir el Sergi i en Josep i van detectar una errada a la ressenya: enlloc de 10 exprès, cal portar-ne 11 i les reunions...es veu que als dos primers llargs falta dibuixar-hi una expansió més i a l'últim en sobra una...Al passar-la a net hem vaig liar, perdoneu!. També confirmen el grau i que els va agradar. Salut!
albert ganxets
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
June 17, 2005 08:39PM
Hola Piju,
ja tinc ganes de provar-la, si cal enredant algun lolo que m'obri els llargs exposats !!!
Hauré d'esperar uns dies, però la motivació augmentarà.

Enhorabona per la via: oberta des de baix, arreglada per anar en lliure i sense martell. Per mi és l'ideal.

salut i sort
i continua, que manquen més vies d'aquest tipus.
Serà perquè comporta més feina, cal trencar-se la closca cercant espais adients, i apretar el coco a l'obrir ?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login