El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Frec a Frec (Montserrat)

Posted by LaMarmotaAtomica 
LaMarmotaAtomica
Frec a Frec (Montserrat)
May 30, 2006 04:29PM
Boooooness!!!!A algú li sona aquesta via a Montserrat??????Per la informacio que m'ha arrivat bueno, que tampoc es massa, hauria de estar tope-bé!!!Grasssiessss!!!!!!!!!
carles
Re: Frec a Frec (Montserrat)
June 09, 2006 06:29PM
un viote, esta a ecos i comença al contrafort de sota les vies classiques, son quasibe 500 metres de via amb una dif. de 7a maxim, la via esta semiequipada i cal portar tascons i friends, no s´ha de clavar, nosaltres vam treure dos claus amb els dits pero es pot passar be amb aliens. oju amb els 6b´s de la part superior ke piken, el darrer llarg es flipant.
vinga salut i a tibar-li
willow
Re: Frec a Frec (Montserrat)
June 12, 2006 06:47PM
la puta Carles, mola veure que els dinosaures també us enteneu amb les noves tecnologies.

apa, salut i autodeterminació!
LaMarmotaRadioactiva
Re: Frec a Frec (Montserrat)
June 13, 2006 09:33AM
Ep, Carles, mercy per la informacio!Que tens ideia de si corre alguna ressenya por ahi?????Gracies un altre cop!!!!!
carles
Re: Frec a Frec (Montserrat)
June 17, 2006 12:36AM
ei marmota, tinc la ressenya pero no tinc ni idea de com es posa aqui dins aixo no te cap bustia, si passes per monistrol te la podria passar
salut,
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login