El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

sigo com cerdeña

Enviado por Imma 
sigo com cerdeña
11-May-2006 13:17
es posible que vaya este verano a cerdeña a escalar pero me gustaria saber que grados se recogen, y si hay vias de 1 solo largo y variedad.Gracias
enric
Re: sigo com cerdeña
11-May-2006 14:33
bona tarda imma,
com que el que demanes requereix una resposta molt àmplia intentare esser molt esquemàtic.
L'illa de sardegna es en la seva totalitat escalable. És a dir, en tota la seva geografia conta amb escoles d'escalada, conegudes o no, equipades en mentalitat esportiva o equipades en concepció d'escalada clàssica o desequipades per descomplet. Així com zones múltiples de bloc i suposo que de psicoblog ) encara que això últim no ho he practicat a l'illa).
Els graus que s'hi recullen són des del III al IX, tot i que l'illa es disfruta realment a partir del 6b cap amunt.
Pots trobar molta informació a la xarxa no nomes a sardiniaclimb o rockclimb o fax sino amb una mica d'interes i posant com a paraula clau els noms de les escoles trobaras resseñes i comentaris de les zones.
La guia del oviglia pietra di luna es de les més vistes a l'illa, tot i que si inicieu el viatge a gonone alli en corren d'altres.
Et recomano que no et perdis les escoles proximes a Iglesias ( en general no nomes domusnovas), Jerzu, cusidore i goloritze.
KALAMONTSE
Re: sigo com cerdeña
11-May-2006 17:27
recomano molt Isili sector pietra filosofale farcit de molts sisens amb una roca boníssima, il corvo espaziale: desploms on abunda el seté grau de canto amb mobiments molt guapos sobre bones preses; urania:sector dur on mola anar be de grau 7c-8a...
a cala gonone hi ha una caleta que es diu cala luna, a peu de platja que pintava molt be per combinar escalada i banyet, nossaltres vam fer l'aproximació a peu (al febrer no hi ha vaixells) i després d'una hora i mitja d'excursioneta no vam poder accedir al sector pq es a la desembocadura d'un riu que anava m'es crescut del compte (i molt fred).
La guia et serà prou útil si t'has de passar molts dies per l'illa tot i que si t'ho curres, com diu el company, poder trobes ressenyes per internet.
apa a escalar i a broncejar-se!!!!
Re: sigo com cerdeña
03-May-2009 14:14
Hola!! donde puedo encontrar reseñas por internet de cerdeña¿donde me aconsejas ir para escalada deportiva ?hasta 6c.?
dicen que cala gonone no es para tanto.... y hablan muy bien de isili ¿que opinas?
gracias
K.
Re: sigo com cerdeña
11-June-2009 14:51
Por si ayuda:

[skalada.wordpress.com]

Aún no están todas las entradas, me faltan un par.

Saludos

===
K.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar