El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Manyos-Casanovas a l'Elefantet

Posted by Guantanamero 
Guantanamero
Manyos-Casanovas a l'Elefantet
February 11, 2004 08:04PM
Quan veus el traçat recorda molt a la Cerdà-Pokorski de l'Elefant.
El primer llarg es una placa fàcil de IVº/IV+ amb uns primers metres una mica més difícils però totalment equipat (50 metres de corda molt justos). Passejada pel bosc penjant fins situar-nos al peu de la fisura característica. Aquí comença la festa, xemeneia de Vº/V+ fins una sabina on es pot fer reunió. Aquest tram està totalment desequipat. Continuem lleugerament a l'esquerra per placa fina (6c "asequible" i ben assegurat amb coses relativament noves) que ens condueix fins una reunió a sota el sostre característic. Següent llarg bastant putrefacte de flanqueig a l'esquerra i de posicions dificils (6a a la sortida, la resta Vº, tricotat amb peces de museu). Ens saltem la primera "R" de spits que trobem i 5 metres més amunt muntem una altra "R" de burils a sota un resalt i un desplom amb spits. El llarg següent és el més bó de tota la via i un dels millors desploms que he fet a Montserrat. Es tracta d'un flanqueig desplomat que va cap a la dreta però que té molt de canto, està assegurat amb burils una mica ronyosos però abundants (6b molt fàcil encara que amb roca bona però controlant ja que és una via que no es repeteix gaire).

Molt recomanable sobre tot per l'últim llarg, increíble.

Feta per la cordada catalano-xilena-yanqui Shanon, Nacho i el Guatanamero.
popipo
Re: Manyos-Casanovas a l'Elefantet
February 16, 2004 06:25AM
encadena abans de proposar
Guantanamero
Re: Manyos-Casanovas a l'Elefantet
February 16, 2004 05:42PM
El 6c el va encadenar el Xilè i el Yanqui, però el primer va volar i el segon es van pillar al 6b. Jo en canvi vaig fallar al 6c però vaig encadenar el 6b.
Ja sabem la relativitat del grau. A mi el 6c em va semblar asequible perque portava els gats xungos i amb tot i amb això vaig anar més bé del que acostumo a anar en els 6c de St. Benet. I després el 6b el vaig encadenar sense problemes.
Suposo que el senyor popipo, alias Gervasutti ho va encadenar.<-- No em diguis que no el vas encadenar perque no m'ho creuria...
Per cert gamarús, et vaig dir que quan anesis a fer alpinisme em fotesis un truc. I quan vulguis quedem per repetir aquesta via, jo em curro el 6c però amb els gats bons i tu et curres el 6b, que em van dir que no el vas fer i et vas escaquejar per una via friki.



Edited 3 time(s). Last edit at 02/16/2004 07:22PM by (n/a).
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login