El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Maxitalles i cosetes guays

Enviado por ivilarasau 
Maxitalles i cosetes guays
15-October-2011 10:02
Bones a totes
diumenge passat vam repetir amb el Pere aquest viote que vam obrir fa temps amb el Miquel. Està als tres ponts, a les parets llargues que hi ha passat el congost. Van sortir tots els pasos en lliure, i ara només manca fote-li el rotpun. Vam afegir 7 parabolillos (un a la R4)i un clau per poder passar sense el martell. Els llargs queden així:
L1 7a+ (al·lucinant), L2 7a+ (molt bo) L3 6b/+ (clàssic) L4 7b (nyapero) L5 7c (molt bo)
Es pot trampejar en artifo, quedant obligat més o menys 6b+, i una via molt bona igual. Vam utilitzar els camalots fins el 5, els aliens i els tascons també anirien bé (nosaltres no els vam agafar per despiste).
Miquel, si m'envies la ressenya vella, et poso els llocs del material i ja la pots publicar.
Apa, salut.
Ignasi
Re: Maxitalles i cosetes guays
17-October-2011 11:48
Aquí us adjunto la ressenya original amb les assegurances afegides en la repetició i els graus proposats en lliure.
Au, a veure qui s'anima, que la via val molt la pena: és espectacular, té aire, passos bonics i bona roca engeneral. Només el L1 té algun tros amb caques d'ocells que li dona emoció, i alguns blocs al L3 que demanen carinyu.
Salut!
[attachment 1027 maxitalles1.jpg]


Maxitalles i cosetes guays
17-October-2011 11:53
-- moved topic --
Re: Maxitalles i cosetes guays
18-November-2011 15:57
Ep! ahir la vàrem repetir. Ostres, Ignasi qué guapa va quedar...ja no m'enrecordava.
L1: el 7a+ a bloc no el vàrem treure. No veas quina tibada, la resta molt físic de 6c.
L2: em va sorprendre...jo li dono 6c/+ això sí molt, molt guapo.
L3: com la resta de la via, trossos mullats o humits així que vàrem passar de l'ofwidht original (empapat) i cap a la variant, que a part del "cuerno" assassí ,em va semblar millor opció. 6b de veritat eh?
L4: ja patint per que xapaven la guarderia i no arribava a buscar a la peque...Doncs el 7b que se li veïa molt color, en A0 i 6b fins la role.
L5: Con las pilas fundiditas...i la pressa...7c en A1 de luxe i sortideta en sisè grau firma Ignasi Vilarasau per gaudir fins a dalt de tot.
3 ràppels: 30m/40/50 volats.

Disfrutada màxima tot i la forma mediocre en la que estic. Xapó com han quedat els 6 parabolts que vàreu col·locar. Perfecte ja sense martell ni gantxo. Molt bé. A veure si la penya us animeu que mola mazo!!
Feta amb el X.Alemany que va pujar com una bèstia el tiu!

NOta: a la feixeta de la R3 vàrem trobar alguns parabolts en una bossa de roba. Ja no volíeu col·locar res més no?
Potser els propers que pugeu, els podríeu baixar fins al peu. Es poden pillar de baixada.

Ala!
Re: Maxitalles i cosetes guays
18-November-2011 16:01
Ah el material aconsellat...(és el que vàrem fer servir nosaltres)
Aliens: verd, groc, carbassa i vermell (repetint el vermell)
Camalots: O'75, 1, 2, 3, 3'5 i 4 (opcional però bastant aconsellat) repetir el 2, el 3 i el 3'5.
16 cintes, alguna de llarga i 3 tascons mitjans-grans.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar