El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Pollegó de la Vinya Nova, via del Guia

Posted by five 
Pollegó de la Vinya Nova, via del Guia
January 23, 2008 11:41PM
Hola nois i noies. M'agradaria saber si aquesta via es pot fer sense pitonar. Merci per endevant.
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via del Guia
January 24, 2008 08:03PM
Jo la vaig fer bastants anys i no van pitonar. L'únic era la primara R que només hi havia una peça, a l'ho altre hi havien molta ferralla.
Salut i a tibar-li.
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via del Guia
January 25, 2008 10:53AM
Molt bé, gràcies per la info. A veure si en trec alguna cosa de la "Nando Dalmases".

F.
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via del Guia
January 28, 2008 07:14PM
Jo la vaig fer fa anys i vaig pitonar bastant, vaig portar tot el material de la topo, potser algún clau menys peró el vem fer servir, el primer llarg recordo el mes difícil 6c indecotable, i l'últim bastant equipat. via d'aventura guapa. la mtopo també no està be del tot apa salut!!
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via del Guia
January 28, 2008 07:22PM
Nosaltres la vam fer aquest estiu i no vam pitonar. És preciosa, però aneu a l'aguait amb la ressenya del Luichy, que el segon llarg no ho marca i cal flanquejar a buscar un diedrillu que no es veu (placa exposadeta de V).
La via té el seegell del Marcel: Un traçat lògic, enllaçant fisures i diedrillus xulus i sense maltractar la roca foradant-la!! Vamus, que em sembla que és una bona lliçó per tothom qui volguem aprendre. Els graus estan una miqueta regalats però buenu.

Salut i a disfrutar-li!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login