El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases

Posted by five 
Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases
January 23, 2008 11:43PM
Hola nois i noies. Algú que l'hagi fet, sabeu si es pot forçar en lliure? També m'agradaria saber si aquesta via es pot fer sense pitonar. I de pas, qui era el Nando Dalmases? Merci per endevant.
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases
January 25, 2008 09:18AM
En Nando Dalmasses no va ser el primer escalador estatal que va fer la invernal a la Nord de l'Eiger? Va morir al Daulaghiri poc despres...
Sobre la via no et puc ajudar, ja sortia a la miniguia del Ballart que donava el desnivel fa tope anys i ja la vaig descartar d'entrada per txunga. Potser un d'aquests cracs que corren per aqui l'ha feta...
Sento no poder-te ajuda mes...
Fins aviat companys
nenivan
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases
January 25, 2008 10:52AM
Aquest era el «Quico» Dalmases.
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases
January 25, 2008 03:39PM
tens rao crac, ara m'has fet memoria... per tant la meva ajuda es redueix a zero o nada.
fins aviat nano
nenivan
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases
January 26, 2008 06:58PM
En Nando Dalmases, es de la penya del camping...moltes vegades hi és amb en marcel fent de les seves
Re: Pollegó de la Vinya Nova, via Nando Dalmases
January 28, 2008 07:06PM
Jo la vaig fer fa anys, s'han de portar pitons tots els ke diu la topo d'en ballart molt poc equipada i ha un a1 ke surt be 6b aprox és el penultim llarg. La via és guapa molt d'aventura surt tota en lliure, es una mica estil totxaires. . Per trobar el primer llarg em vaig enfilar fins dalt d'un arbre i desde allà vaig descobrir un pitó a uns 15 metres del terra. molt al lloro amb la topo ke no està bé, apa espero ke us animeu a fer-la salut!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login