El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

suicidal tendency A5 sup

Enviado por el paca 
suicidal tendency A5 sup
12-October-2007 12:46
1 ª repeticio en tres jornades al morral del cavall per "paca" en solitari.portar de tot i alguna peça grossa.via impressionant per on va i de molta feina (pobres ronyons).estaria be que algu més la repetís per homologar graus.Recomenable.
Re: suicidal tendency A5 sup
17-October-2007 00:55
Quin home!!! sort que deies que u deixaves!!! apa nari nant!!! i ens veiem per aki o per alla!!! salut
Re: suicidal tendency A5 sup
17-October-2007 18:54
ho vaig deixar far 2 anys,el temps vola....
Re: suicidal tendency A5 sup
19-October-2007 19:42
Eixe Paca, ets l'òstia, et vam veure mentre feiem turisme per la Punsola-Reiniu, llàstima que pensara que eres un equipador o reequipador fent de les seues, haguera valgut la pena sacrificar part dels dia per veure com es treballa en un A5 sup.
Soc el xic d'Alacant que et va saludar al refu. Ja tinc localitzat qui te la teua publicació, espere poder disfrutar pronte d'ella.
Ànim i que vaja bé¡¡
Re: suicidal tendency A5 sup el retorno nen
07-November-2007 14:23
Què passa Paca..
sóc el brugarolas.. també ho vaig deixar.. després de "no caure en la temptació" vaig caure en la vida familiar (entenguis: dona, dos criatures, que espero que siguin bons escaladors, i molta vida contemplativa). Sigui com sigui ho vaig deixar cap al 2001i això de tornar-hi.. la vida, que dóna moltes voltes eh? Jo no m'ho creia, això de que no pots deixar l'escalada i, pel que estem veient, comença a ser veritat no¿?

sigui com sigui, l'altre dia llegeixo al fòrum que ho havies deixat i ara em trobo que només era un parèntesi... i quin retorn nen.. felicitats! .. jo tota la ferralla li vaig regalar a un colega.. per sort vaig conservar el martell, els pedals i un parell de ganxos..
Re: suicidal tendency A5 sup el retorno nen
07-November-2007 14:27
... ahhh, la vida contemplativa... qualsevol dia em posaré a recollir troços de tuberies de plom i, apa-li!, que no ha estat res..
Re: suicidal tendency A5 sup el retorno nen
07-November-2007 18:17
hahahh! BULLAROLAS!!!! ( el nick ja em sonava al teu cognooommm!)

Soc el paskualin tiuuuuuu! ( akabo de llegir el post al PAKA!).

T'he posat un bon post al tema de LOS QUE DESEQUIPAN ....No t'emprenyis bouuuu! ke son opinions!

Què tal la familia?

jo tiu a mi també m'ha tocatl afamilia, i li vaig donar la metralla al Maluta perquè li tragués millor rendiment...heheheh..elq ue passa es que enlloc de dixar-ho mé frilkititzat quasi al 100%.

Bou, regala també els gantxos i els pedals i PASATE AL LADO FRIKI DE LA FUERSAAAAA!

JA en parlarem...per ecrt surts a la tele alguna vegada?
Re: suicidal tendency A5 sup el retorno nen
07-November-2007 20:28
iepa TR pues la ferrala la tinc xo no li he fotut gens de gasto...e lo k te el clean climbing... tot i que l'altre dia amb en llanetis ja ens hagues molat portar alguna UVE d'aquelles, que sense RP's, ganxos, ni friends off-sets/hibrids els llargs aquells es feien força mes dificil del que han de ser...
SALUT
Re: suicidal tendency A5 sup el retorno nen
07-November-2007 20:48
dani brugaroles:espero que "caiem en la temtacio algun dia" junts(quant la canalla creixi).m`ho poso com a deure.he aguantat practicament dos anys sense trepar,pero es veritat que el costat fosc del artifo m`està guanyant...mentres repetia" la suicidal" un bong mig falcat hem va dir" paca:jo soc el teu pare" i seguidament es va sortir del forat amb molta mala llet i vaig caure...en la temtació.Espero poguer escalar algun dia amb tu.sort i amunt!!!
Re: suicidal tendency A5 sup
08-November-2007 01:31
Paskualinnnn... t'he tornat el post de Los que desequipannnnn..

La família bé. Tu també has fet prole?? LO de la tele no.. és un doble. NO sóc jo. Per cert qui és el/la Maluta, perquè això de'n LLanetis em sona d'alguna cosa..

LO DEL LADO DE LA FUERSSA.. és que jo i el grau sempre hem punxat. No puc nennn......... És per això que, un dia, frustrat per no poder fer el figurín per desplomets de 6,5 metres amb un matalàs als peus, acomplexat per no poder tocar cadenes daurades amb lluents parabolts... aquell dia vaig decidir que em dedicaria a l'escalada clàssica, a les vies exposades, a jugar-me no les bullaroles..però si les boles (boletes a segons quina via)... i tot plegat, a pesar que, entre les cames, just a sota dels collons, una veueta em deia -Dani, chatín, baixa i ves-te'n a casa, al sofa, que s'hi està de bé al sofà....

Paca... fotem-li canya tu!, que hem perdut molts dies i ara la cosa va amb compta gotes... jo t'asseguro, t'envio material i... et foto la bulla, que per alguna cosa em diuen bullarolas (Pako Sánchez dixit, once upon a time...). VengaPues.. fins aviat. I si us trobeu a l'Hita per les muntanyes feliciteu-lo.. que aquest retorn es deu, principalment, a la seva obra d'art.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar