El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

suicidal tendency A5 sup

Enviado por el paca 
Re: suicidal tendency A5 sup
08-November-2007 17:33
heheheh!

MALUTAAA!

Esta fet un friki! ¿No estas a la terra dels lost arrous, els RURP i els COPPER? Ya te valo bouuuu!

pofale, jo que em pensava que el meu airon es quedaria enmig del capitaaaan....i al final acabarà reequipant la PUIGMAL...heheheheh.

BARRUGAROLES! Que la Lila ( la mare de la meva prole) encara se'n recorda del fotut trekking cap a la Miranda de no se quins collons afer la vai blava dels collons..heheheh,,,vaia matojada per escalar un III+..això sí que és escalada classica !!!!
heheheheh

Cuida't bou...
Re: suicidal tendency A5 sup
08-November-2007 21:14
Benvinguts a casa de nou, la porta mai està tancada a les "velles" glories (ei entre cometes eh!). Ja veieu que a la cuina s'estan coent moltes coses, fins i tot, algunes potser ja s'estant cremant, però bé, millor que passeu al menjador a disfrutar del banquet que alguns bons chefs estan preparant. Ah! Quan aneu al water tireu de la cadena, sembla ser que hi ha gent molt berra (convindria fer neteja).

Fins aviat.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar