El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Roca Regina

Posted by miquel 
Roca Regina
September 28, 2004 03:38AM
Quina via penseu que es mes asequible per uns puretillas de 55 tacos, la Gali o la Pere Camins.
El 6a, ens be un pel just.
Gracies
getillo
Re: Roca Regina
September 28, 2004 09:18AM
Jo ho veig claríssim: la Gali-Molero. Està reequipada i no cal posar-hi res (tot i que jo m'enduria algun frind por siaca).

Sort.
_alvaro
Re: Roca Regina
September 28, 2004 06:40PM
Por descontado la Gali Molero, llevaros algo de cacharreria si vais justos de grado y pasais tramquilamente. La Pere Camins tambien es asequible y tambien esta reequipada, pero os tocaria tirar mucho más de artifo sobre lineas de parabolts, y subir así, por lo menos para mi, tiene mucho menos encanto. Talué!
Josep Mª
Re: Roca Regina
November 22, 2004 11:38AM
Hola Miquel, jo estic en els 49 tacos i en el mateix grau. Tb vull intentar la Galí-Molero. L'heu fet? Em pots dir l'horari?
Re: Roca Regina
December 07, 2004 12:03AM
Hola Josep Mª Els dies son molt curts amb aquesta època i em decidit deixar-ho per mes endavant quant els dies allarguin mes. Ja et diré quelcom si la faig, si es al revés espero m'ho facis saber.
Josep M
Re: Roca Regina
December 18, 2004 02:31PM
Ok!! esterem en contacte, d'acord.
Bolo man
Re: Roca Regina
December 24, 2004 12:08AM
Compte amb la Pere Camins, hi ha 6a obligat al llarg de la Cicatriz, abans de la feixa. Si no fas 6a+ a vista, no t'atansis a aquesta via. En canvi, la Gali Molero és una altra història i és més assequible.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login