El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

via miramunda

Posted by paca 
paca
via miramunda
March 05, 2005 06:11PM
paret de catalunya:sector el test: via:"MIRAMUNDA" 300 mts:Equipada(joc de friends i tascons petits): 6a-A1(dos passos al inici) ULtims 3 llargs per una xemeneia.pot de piades i premi als 1ºrepetidors,oberta per baix en solitari hivernal.proxima ressenya
" Ultimos coletazos de la bestia"
gan
Re: via miramunda
April 06, 2005 01:45PM
hola Paca,
passa'm el teu correu (asalvado arroba readysoft.es)i la ressenya. Imagino que deuen ser els espits que vam veure en una placa tot just abans de la feixeta que marca la separació entre el "test" i la gran xapa de roca vertical de la Caos. Aquell larg tenia pinta de molt bona roca.
Una abraçada a la "bèstia de los últimos coletazos". (no m'enganyes, la bèstia et posseeix i de darrers coletazos, res...)
paca
Re: via miramunda
June 11, 2005 07:54PM
Ho sento gan,soc ancestral i no tinc ni ser que es aixo del correu electronic.

Varem fer la integral fa dos setmanas amb l Ànalisa i encara em va agradar mes que obrint-la.

Si si,son los ultimos coletazos...!

Aquest espits son d`un altre, la meva va per el bell mig del test,i agafa un macro diedre final de 4 llargs.

Proxima publicacio al vertex
Re: via miramunda
March 16, 2009 05:18PM
Menuda mierda de via, se le tendria que pegar fuego.
Es la matogroso de Montrebei, una via Paca-garse.
Buena roca? como no se refiera que los bloques sueltos son compactos?
Matojera, matojera.
Lo mejor los esparragos que te ayudan a pasar el rato.
Re: via miramunda
March 16, 2009 07:29PM
Pos jo me la vaig fer en solo integral (obrint variantilla a l'entrada en 6a+) i m'ho vaig passar d'allò més be. Una autèntica via pakatròpica. Ah! i los espàrreks, boníssims. I a la baikada m'en vaig anar a la Redrum d'Àger, també a pelillo i amb variant-eskakeig de sortida. Ala!!
D'això ja fa un parell d'anys...
Re: via miramunda
March 18, 2009 07:12PM
pureta escribió:
-------------------------------------------------------
> Menuda mierda de via, se le tendria que pegar
> fuego.
> Es la matogroso de Montrebei, una via Paca-garse.
> Buena roca? como no se refiera que los bloques
> sueltos son compactos?
> Matojera, matojera.
> Lo mejor los esparragos que te ayudan a pasar el
> rato.
...UNA GRAN APORTACIÓ!!!!!!tens tot el dret a que no t`bagradi la via,tens tot el dret a no fer cap mes de les meves vies fàcils,pero volguer cremar montrebei...Montrebei es per sssssuper homes!!!i a la fuixarda tens tota la roca super-compacta que busques.
Re: via miramunda
March 20, 2009 09:57PM
Paca, Paca.
La via es lletga, llevat d'algun pas suelto i l'ultima tirada. Peró la visió general es una fulinyaca.
A la Fuixarda es pels pixa-pins.
Re: via miramunda
March 25, 2009 08:36PM
la via es lletja per tu.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login