El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Delfos Paret de Catalunya

Posted by victor2 
Delfos Paret de Catalunya
October 16, 2007 10:47PM
Ara fa temps vaig fer aquesta via a la paret de Catalunya. En el llarg 8 en contes d'anar a buscar el diedre que surt a l'esquerra, vaig anar practicament al recte de la reunió, seguint una fisura, en algun punt no gaire definida, que finalment tornava a enllaçar amb la via. Mentres pujava anava pensant que els V+ eren molts durs en aquesta via. Al revisar després el llibre del Luichy, vaig veure per a on ens vam liar. Per curiositat poder a algú més li ha passat. Jo crec que deu ser 6a+, està totalment neta.

Salut,
Re: Delfos Paret de Catalunya
October 16, 2007 11:49PM
6a crec haver vist en alguna ressenya. Moltes cordades deuen haver passat per allà. No és gaire difícil equivocar-se perque sembla el camí més evident. De fet jo en sé d'un que s'hi va ficar en solitari i com que no es coneixia la via i la ressenya marcava Vº va passar per allà sense assegurar-se.
Re: Delfos Paret de Catalunya
October 19, 2007 01:56PM
iep nanos doncs jo tb i vaig caure!!!
tot i que penso que val la pena anar per aqui perque recordo una fisura neta i força entretinguda!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login