El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

nova via: Globeros en Alaska

Posted by albert 
nova via: Globeros en Alaska
December 04, 2007 08:15PM
Montrebei, nova via: Globeros en Alaska

Diumenge acabàvem de repetir i enllestir una via a Montrebei, Paret de Catalunya, a l'esquerra de la Desequilibrio Hormonal.
Ens ha costat uns quants dies de feina, entre obrir, sanejar i rectificar algunes tirades per tal que sortís tota en lliure.
Creiem que surt una via realment bonica, més exigent que la que vam obrir a Aragó.
Apa, a manxar-li.
Atenció al bloc gegant de la 1ª tirada. Hem passat vàries vegades i no ha caigut, però com que és tan gran, hi hem posat un bolt al costat per no assegurar-s'hi amb friends. La resta, roca sputnik i ambientillo entre xapa i xapa.

salut i sort
albert. ganxets.


Gil
Re: nova via: Globeros en Alaska
December 09, 2007 11:30PM
es veu un viot s´haurà de anar a provar felicitats
Re: nova via: Globeros en Alaska
December 13, 2007 09:43PM
Colegues quina via més guapa que us heu currat de lo més guapo que he fet a Montrebei.
Avui l'hem repetit amb el Sergi Verges, sort que ell a tibat de primer en les dues tirades de 7a+ perque ...deu n'hi do!!!!
Els graus de les ressenyes em semblen correctes el material també i el equipament suficient per no patir pero no sobre ni un.
Bones escalades i a tope!!
Re: nova via: Globeros en Alaska
January 14, 2008 10:06AM
Felicitats al obridors, excel.lent feina!
Una de les millors de la paret, per bellesa, dificultat homogènia i qualitat de la roca.
Equipada als setens, com deu el Pastes, amb les peces justetes, minimitzant les expansions.
Algun distanciament considerable de fins a 6c, no protegible.
El material proposat es suficient, porteu tascons petits pel L3 i el camalot 3.5 es pot deixar a casa.
Les graduacions ens van semblar correctes.
Paco i Piju, rotpunkt el 13.01.08
(Gràcies per la paciència, Ganxets i Tato)
Re: nova via: Globeros en Alaska
May 01, 2008 09:09PM
via de puta mare!
avui lem nat a fer i ens ha semblat una via molt molt bona, roka sputnik 5 estrelles especialment al l4 que es el mes bo de tots.
com a comentaris dir que esta completament equipada als llargs de 7a, i semiequipada als altres, no ma semblat expo ni re, els pasos es poden protegir perfectament amb tasconets i aliens.
el que no em cuadra gaire son els graus i les longituds dels llargs, tots son bastant mes curts del que diu la ressenya, i les graduacions ens van semblar força regalades, a tots els llargs els hi baixavam un grau com a minim (excepte el 2on que no enteniem res, on es el 6c/+? nosaltres ens va semblar 6a+), i no es que nem ultra-sobrats en 7a-b, pero pensant en altres llargs de un grau similar sem acut el llarg de fisura de la latin es un bon 7a o el llarg clau de la barra del bar es molt mes dur que el l4 i en alguns puestos li donen nomes 7a.
nose es una opinio...
salut i a tibar!
lladres (?) a Globeros en Alaska
May 08, 2012 07:35PM
sembla que falta un pitó a la reunió 3.
No crec que l'hagin arrencat... estava clavat finsl'ull i no havia d'aguantar cap caiguda (bolt just a tocar).
Potser se l'han endut de record. Pas de problem, s'assegura bé amb alien o fisu, o sense res. Però si algú volia baixar rapelant, ara només un punt en aquesta reunió.


Al final arribarem a la conclusió que a les vies només s'han de deixar bolts, o res. Trist
Re: lladres (?) a Globeros en Alaska
May 10, 2012 07:40PM
Jejeje!!!! Albert jo ja fa anys que vaig arribar en aquesta conclusió. O parabolt,pitó casolà cutre o pitó de compra fet caldo i evidentment deixar la via per no dur martell, i encara diria més, m'estic plantejant espatllar la rosca de l'espàrrec per que no s'en puguin endur la xapa. Fixat que et dic.

Salut.

Parce.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login