El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Incontinencia

Posted by david athos 
Incontinencia
March 12, 2008 08:36PM
Bones bous aquesta setmana pasada he tingut la sort de poder fer aquesta magnifica via de montrebei en solitari. Despres de varios dies de temps patagonic i algun altre de sol i nuvols dilluns arribava al cim despres d´un total de 4 vivacs a l´hamaca. La via es una veritable joia de l´artificial en calcari, per mi personalmente de la mateixa categoria que vudu encara que en roca diferent, i cap de les tirades te cap mena de desperdici exceptuant el ultimi llarg d´A4+, que va ser obert per la silvia i el nifo, i que trenca completament la linia de la via. Sense enrollarme gaire convido als amants de l´artificial extrem a calcari a repetirla i poder disfrutar d´una via d´aquesta bellessa. El material per fer-la el que marca la resenya del llibre de montrebei ja esta be i a mes un bon joc l´aliens!! Salut i a tibar
Re: Incontinencia
March 13, 2008 09:38PM
enhorabona bestiot!
ja et podries currar una topo detallada, material necessari, més que res per xafardejar, que la cosa pica massa.
La penges i així tenim motiu per opinar i contraopinar, un dels atractius dels forums. Posa alguna foto que babejarem, ja m'han xivat que t'han "caçat" en paret.
Ahhh, a la propera solitària puc presentar-te una amiga que vaig descobrir a la benzinera. Montrebei entre setmana fa fredor, i la companyia sempre mola ...
Cuida't i felicitats de nou !


Re: Incontinencia
March 14, 2008 07:47PM
Caldrà vigilar amb les puntes dels universals i els ganxos...
Re: Incontinencia
March 15, 2008 10:54AM
primer em fots la silenci i ara la incontinencia!!!!que pasa?ara vas de super solitari??? PUES PREPARAT!!!!!(cada dia hem fan mes rabia i embeja les PUTES MAQUINES D`ESCALAR)
Gil
Re: Incontinencia
April 03, 2008 01:55PM
dAVID SOC EL furri res tio merci perlo del bitllet , ,,,, haviam si anem a tibar algun dia ja et fare un pik i texplic les palles mentals ,,, haviam si enredo laltre david per narla a liar ,,,, haviam si penges un esbós del recorregut !!!1 jijijiij ectic craizy a tope ,,,, cuidAT MOLT bona gent i bon ambient
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login